مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. مهر 1396 - 22:50   |   کد مطلب: 22764
دانشگاه صنعتی همدان با ایجاد غرفه در دومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی همدان، دومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز امروز شنبه ۱۵ مهرماه افتتاح شد.

این نمایشگاه به صورت چهار روزه و با هدف معرفی و ارائه دستاوردهای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ایران در حوزه مدیریت سبز برگزار می‌شود.

پیش از این ۳۸ دانشگاه با تمامی تجهیزات، نمایشگاهی را براساس شاخص ‌های تعریف شده ازسوی اداره کل نظارت بر طرح‌ های عمرانی وزارت علوم در حوزه مدیریت سبز همچون انرژی‌ های تجریه‌ پذیر، بهینه ‌سازی مصرف انرژی، مدیریت آب و پساب، مدیریت پسماند و حمل و نقل، در سازمان برنامه و بودجه برپا کردند.
شایان ذکر است در سال جاری دانشگاه صنعتی همدان با توجه به اقدامات انجام گرفته توسط حوزه معاونت توسعه و پشتیبانی و همچنین دفتر فنی و طرح‌های عمرانی از سوی وزارت علوم به‌ عنوان دانشگاه پیشرو در مدیریت سبز انتخاب شده و در نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز در محل سازمان برنامه و بودجه به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در مدیریت سبز حضور پر رنگی دارد.
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار