مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. آبان 1396 - 14:01   |   کد مطلب: 23121
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور همگام با مردم، مسئولان و دانش‌آموزان با حضور در مراسم 13 آبان این روز را گرامی داشته و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند و اقدامات استکبار جهانی علیه کشورمان را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در یوم الله 13 آبان راهپیمایی کردند.

هیات رئیسه، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز همگام و همراه با سایر اقشار مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر سیاست‌های دولتمردان آمریکایی را به شدت محکوم کردند و به یاوه گویی‌های رئیس جمهور معامله گر آمریکا جواب دندان شکن و کوبنده‌ای دادند.

با فرارسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا همراه با مردم شهیدپرور شهر بیضا فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با حضور باشکوه و یکپارچه خود بار دیگر همدلی و وحدت را به نمایش گذاشته و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در حاشیه مراسم راهپیمایی سیزده آبان را روز ایستادگی در مقابل استعمارگران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: در 13 آبان دانشجویان پیرو خط امام با رشادت و اطاعت از ولایت گام‌های مؤثری در مقابله با استکبار جهانی و تحقیر آمریکا انجام دادند.

دکتر علیرضا ملایی افزود: تسخییر لانه جاسوسی حرکت انقلابی است که ایران اسلامی را به عنوان خط مقدم مبارزه با استعمار و ظلم به جهانیان معرفی کرده است.

دانشگاهیان دانشگاه آ‌زاد اسلامی واحد بیضا با تجمع مقابل سردر دانشگاه با سر دادن شعارهای انقلابی به صفوف راهپیمایی 13 آبان پیوستند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک با حضور در راهپیمایی 13آبان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک به مناسب سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز همگام با مردم سراسر کشور با شور حسینی و روحیه استکبار ستیزی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر خشم و انزجار خود را اعلام کردند.

در این راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک یکبار دیگر حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان همراه و هم‌گام با دیگر شهروندان شهرستان شیروان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، در راهپیمایی 13 آبان انزجار و تنفر خود را از حکومت‌های استبدادی به جهانیان نشان داده و بار دیگر با حضور خود در صحنه، عشق و علاقه خود نسبت به حکومت اسلامی و انقلاب را ثابت کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: «یوم الله 13 آبان از آن نظر که ارتباط مستقیمی با پاک کردن ردپای آمریکا از خاک میهن دارد اهمیت دوچندان پیدا می‌کند از این‌رو ملت هوشیار ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی 13 آبان حمایت خود از نظام و کشورشان را به رخ بدخواهان کشیدند.»

ابوالفضل فرهادی با بیان حضور پرشور کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در راهپیمایی امروز افزود: «ترامپ اگر خرده هوشی داشت تا به حال باید متوجه می‌شد که انواع تحریم‌ها و یاوه گویی‌هایش اثری در اراده ملت ایران در برابر عشق به میهن ندارد. مردم آگاه ایران یکپارچه ندای وفاداری سر می‌دهند.»

همزمان با یوم‌الله 13آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت همراه و همگام با مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان مینودشت در راهپیمایی پرشور و دشمن شکن 13آبان شرکت کردند.

دانشگاهیان واحد مینودشت با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خاطره شهدای گرانقدر این انقلاب ونظام، یک بار دیگر با حضور پر شور خود در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان مانند گذشته نقشه و دسیسه دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور بار دیگر پیمان خویش را با رهبر معظم انقلاب و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی مستحکم کردند.

در این راستا دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاداسلامی واحد کنگاور در راهپیمایی سراسری 13 آبان شرکت کردند و همگام با مردم ولایت مدار شهرستان کنگاور، نفرت و انزجار خود به نسبت به مستکبران در راس آمریکا و اسرائیل را اعلام کردند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان با حضور در راهپیمایی 13 آبان همصدا با ملت ایران انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.

دکتر محمد مهدی رحیمی در حاشیه این راهپیمایی گفت: مبارزه با استکبار برای ما یک تکلیف سیاسی است و بر خود لازم میدانیم در هر کجا که وهر زمان حضور داریم برای احقاق حق خود با استکبار مبارزه کنیم، نه تنها امروز بلکه همه روزهای ما روز مبارزه با استکبار و یاوه گویی‌های مستکبران است، 13 آبان حرکت‌های دانشجویی در اوج درایت و کنجکاوی برگ زرینی از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زد که حماسه‌ای جاودان و روزی ماندگار را برای مبارزه با استکبار ساخت.

در گرامیداشت یوم‌الله 13آبان روز مبارزه با استکبار و روز مرگ برآمریکا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان همراه و همگام با مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی پرشور و دشمن شکن 13آبان شرکت کردند.

دانشگاهیان همراه و همگام با سایر اقشار مردم و به ویژه دانش آموزان در این راهپیمایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بر بالا بودن پرچم مبارزه با استکبار تاکید کردند و با ادامه راه شهدای دانش آموز 13 آبان 57 حضوری پرشور را در مسیر راه امام(ره) و مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هم‌زمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در سمنان با حضور هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در کنار دانش آموزان و سایر اقشار مختلف مردم برگزار شد.

راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال نیز مانند سال‌های گذشته برگزار و حضور همگانی اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به‌ویژه دانش آموزان و دانشگاهیان در این مراسم، پررنگ‌تر از گذشته جلوه‌نمایی کرد.

تقارن این روز مهم تاریخی که نماد عزت، آزادی و حق‌طلبی مردم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی محسوب می‌شود، با ایام ماه محرم موجب شد تا با توجه به پیام‌های واقعه عاشورا راهپیمایی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

از جلوه‌های این راهپیمایی پرشور، حضور هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان دوشادوش دانش آموزان و سایر اقشار اجتماعی بود که در روز دانش‌آموز، همچون سال‌های گذشته هم‌زمان با سراسر کشور، فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

در این راهپیمایی باشکوه که از میدان سعدی شهر سمنان آغاز و تا میدان امام خمینی(ره) با حمل پلاکارد و سردادن شعارهای ضد استکباری توسط راهپیمایان ادامه یافت، شرکت‌کنندگان انزجار خود را از جنایات و توطئه‌های استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

این مراسم با سخنرانی علیرضا رضازاده کارشناس مسائل سیاسی، قرائت بیانیه روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل در میدان امام خمینی (ره) شهر سمنان پایان یافت.

هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه در راهپیمایی 13آبان حضور یافتند.

اعضای هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه با حضور خود در راهپیمایی روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز بار دیگر همگام با سایر آحاد مردم و دانشگاهیان حمایت خود را از نظام چمهوری اسلامی اعلام کرده وبا رهبری عظیم الشان بیعت دوباره بستند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با شرکت در مراسم باشکوه راهپیمایی 13 آبان، یاد شهدا را گرامی داشته و با آرمان های والای امام راحل (ره) ،مقام معظم رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

این واحد دانشگاهی راهپیمایی یوم الله 13 آبان همچون سالهای گذشته با حضور گسترده اقشار مردم به ویژه دانشگاهیان در شهرستان سراوان برگزار شد.

هیات رئیسه، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان همگام و همراه با سایر مردم با شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و با سر دادن شعارهای مرگ بر استکبار ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه انزجار خود را از منافقین و استکبار جهانی اعلام کردند.

دانشگاهیان با حضور خود در این راهپیمایی، جلوه‌هایی از وحدت و یکپارچگی امّت آزاده و سرافراز را به نمایش گذاشته، یاد و خاطره آن روزها را گرامی داشته، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانخوار و هم پیمانانش زدند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان در راهپیمایی 13 آبان ‎حضور یافتند.

دانشگاهیان سپیدان هم گام و هم صدا با مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان سپیدان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان حضور بهم رسانده وانزجار خود را با فریادهای کوبنده و مشتهای گره کرده از استکبار جهانی اعلام کردند و باردیگر با آرمانهای امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

در راهپیمایی13 آبان ماه که پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد دکتر علی فیروزنیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد و حجت الاسلام محمود حق بجانب معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما بجنورد به همراه تعدادی از استادان و کارکنان واحد بجنورد در جمع دانش آموزان حضور یافتند و دوشادوش مردم فهیم بجنورد با آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند و یاد و خاطره دانش آموزان شهید و حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را گرامی داشتند.

راهپیمایی روز 13 آبان در شهر بجنورد از ساعت 9 صبح و از محل میدان شهید آغاز و شرکت کنندگان در راهپیمایی با در دست داشتن دست داشتن پلارکاد و با سر دادن شعارهایی همچون«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» ، « هیهات من الذله»، «سیزدهم آبان ماه یوم الله یوم الله» خشم و انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

سخنران مراسم 13 آبان در بجنورد، سردار سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

به گزارش آنا، هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور در راهپیمایی 13 آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی این روز را گرامی داشتند.

در این راهپیمایی که پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد دکتر علیرضا لادن مقدم، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان نیز حضور داشتند.

راهپیمایی 13 آبان در گرمسار از مسیرهای میدان معلم و میدان انقلاب تا میدان امام خمینی(ره) توسط راهپیمائیان با حمل پلاکارد و سردادن شعارهای ضداستکباری، برگزار و راهپیمائیان انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار، قرائت بیانیه روز 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل در میدان امام خمینی (ره) گرمسار پایان یافت.

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار