مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. آبان 1397 - 11:48   |   کد مطلب: 23372
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: برنامه‌های هفته بسیج با 15 عنوان فعالیت در دانشگاه‌های استان همدان برگزار می‌شود؛ 7 پروژه عمرانی بسیج دانشجویی در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، طیب فریادرس در گفت‌وگو با خبرنگار نافع با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف طی هفته بسیج توسط بسیج دانشجویی استان همدان، اظهار کرد: برگزاری جشنواره برترین‌های بسیج دانشجویی طی این هفته از جمله برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این هفته با 15 عنوان فعالیت اجرا می‌شود، گفت: فعالیت در حوزه‌های جهادی، راهیان نور، نشریات، کرسی‌های آزاداندیشی، تقدیر از افراد برتر در بسیج دانشجویی و... از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان بیان کرد: بسیج دانشجویی فعالیت‌هایی نیز در حوزه پروژه‌های عمرانی داشته است که ساخت 14 خانه برای محرومان از آن جمله بوده است که 2 پروژه در این حوزه فروردین ماه و 12 پروژه نیز تابستان امسال ساخته شد.

وی با بیان اینکه 7 پروژه عمرانی دیگر باقی مانده است، افزود: این پروژه‌ها نیز در دهه فجر افتتاح می‌شود.

فریادرس در ادامه با اشاره به برگزاری جشن بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف استان، تصریح کرد: هر دانشگاه برنامه‌های خاص خود را طی این هفته در زمینه‌های مختلف خواهد داشت که غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه‌ها، برگزاری نشست سیاسی و کرسی آزاداندیشی از آن جمله است.

فریادرس در ادامه به افتتاح پروژه‌های عمرانی جهادی دانشجویی اشاره کرد و ادامه داد: تعداد این پروژه‌ها 12 عدد است.

وی در خصوص افتتاح پروژه‌های عمرانی جهادی دانشجویی و برگزاری جشنواره برترین‌های بسیج دانشجویی، خاطرنشان کرد: دو برنامه مذکور از برنامه‌های شاخص بسیج دانشجویی استان است.

مسئول بسیج دانشجوییی همدان یادآور شد: بیش از 300 نفر از دانشجویان در جشنواره برترین‌های بسیج دانشجویی حضور خواهند داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: از 15 نفر از نخبگان بسیج دانشجویی در جشنواره برترین‌های بسیج دانشجویی تقدیر خواهد شد.

فریادرس در پایان گفت: از ظرفیت نخبگان بسیجی در زمینه‌های مختلف و با توجه به شرایط همچون در کرسی‌های آزاداندیشی استفاده می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار