مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. بهمن 1397 - 9:33   |   کد مطلب: 23688
ابوالفضل صدقی با اشاره به ماجرای دستگیری مرضیه هاشمی گفت: لیبرالیسم تمام این مسائل را در جنگ رسانه ای که دارد، بر اساس منافع خودش تعریف می کند و آن جایی که به نفعش نیست سکوت می کند و در جایی که برایش نفعی دارد سر و صدا می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، ابوالفضل صدقی، کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ماجرای مرضیه هاشمی به شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: کسی که طرفدار مکتب مدرنیته است و ادبیات لیبرال را تولید، بازتولید و نشخوار می کند، کاملاً یک حرکت ناعادلانه ای را پیش می رود به این معنی که اگر یک ناعدالتی و یک نقض حقوق بشر را در حوزه پارادایمی خودش ببیند شیفت می کند به نحوی برخورد می کند که نمی فهد و سکوت می کند.

 

وی اظهار داشت: خاستگاه فکری لیبرالیست این است که می خواهد جنگ با اندیشه های انقلابی را به جریان بیاندازد و چون با اندیشه های انقلابی مشکل دارد کاملاً دچار دوگانگی می شود.

 

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر یک سری از مردم افغانستان توسط تروریست ها به شهادت برسند، لیبرال ها هیچ اقدامی نمی کنند و سکوت اختیار می کنند و نه پیامی می دهند و نه حرفی می زنند که گویی هیچ انسانی کشته نشده است.

 

صدقی افزود: حالا اگر یک تعداد خیلی کمی توسط همان تروریست ها در فرانسه و انگلیس و یا بلژیک و... کشته شوند، می روند جلوی سفارتخانه هایشان و شمع روشن می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: جریان لیبرال انسان ها را یک دست نمی بیند و انسان را فقط انسان غربی قلمداد می کند و آدم هایی که در این پارادایم فکری کار می کنند همگی همین نگرش را دارند.

 

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: لیبرالیسم و غرب به شدت دچار دوگانگی شده است و همه چیز را خوب و بد می داند، مثلاً می گوید جنگ بد است، کدام جنگ را میگوید؟ نقض حقوق بشر بد است، کدام حقوق بشر؟

ابوالفضل صدقی در ادامه گفت: لیبرالیسم تمام این مسائل را در جنگ رسانه ای که دارد، بر اساس منافع خودش تعریف می کند و آن جایی که به نفعش نیست سکوت می کند و در جایی که برایش نفعی دارد سر و صدا می کند.

 

وی اشاره کرد: به نظر می رسد دستگیری مرضیه هاشمی که بدون هیچ دلیل حقوقی اتفاق افتاده است و این نشان دهنده تناقض عجیب و غریب در حوزه رسانه ای غرب و همچنین تفکرات لیبرالیسم و اصلاح طلب است و گر نه، نقض حقوق بشر برای آن ها اهمیتی ندارد.

 

صدقی در پاسخ به این که "مطالبه مردم در قبال جریان لیبرالیسم چیست؟" گفت: مرضیه هاشمی وابسته به جبهه مقاومت است و با نظام سلطه مبارزه می کند که این مسئله نشان دهنده این است، کسانی که واقعاً عدالت خواه هستند باید این تناقض ها را ببینند.

 

وی در پایان بیان داشت: وقتی حقیقت و عدالت کنار می رود و منافع لیبرالیسم و سرمایه داری برجسته می شود، حتما شاهد این تناقضات خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار