مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. بهمن 1397 - 17:39   |   کد مطلب: 23706
نمانیده ولی فقیه در استان همدان گفت: در طول 40 سال بعد از انقلاب، دشمنان نظام هر روز خوارتر و ایران با رهبری مقام معظم رهبری هر روز قوی‌تر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه همدان با بیان اینکه واژه «ذکر» و «تذکر» صدها بار در قرآن کریم به کار رفته، اظهار کرد: انسان فراموشکار است و در برخی کارها غفلت می‌کند لذا باید خوبی‌ها را به یاد بیاورد و از بدی‌ها دوری کند.

وی به 40 سالگی انقلاب اشاره و اضافه کرد: در طول این سال‌ها دشمنان نظام هر روز خوارتر و ایران با رهبری مقام معظم رهبری هر روز قوی‌تر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمنان با تفرقه بین قومیت‌ها می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند، گفت: اما مردم ایران نشان دادند که هرگز دشمن به این هدف خود نخواهد رسید.
 وی به موضوع برجام اشاره و تصریح کرد: غرب شاهد پیشرفت ما در همه زمینه‌ها خصوصا هوا فضا بوده و به علت اینکه ما موشک داریم به هواپیماهای ما سوخت نمی‌دهند.

طه‌محمدی با بیان اینکه نقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفی در طول این سال‌ها داشته خصوصا در حوزه بهداشت و درمان، بیان کرد: مردم باید قدردان امنیت و آرامش موجود در کشور باشند.

وی ادامه داد: ما منکر مشکلات اقتصادی در کشور نیستیم اما باید شاکر نعمت‌ها بوده و بسیار هوشیار باشیم زیرا دشمنان از هر طرف اقتصاد کشور را هدف گرفته‌اند و می‌خواهند از این راه به ما ضربه بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: خوشبختانه قوه قضاییه برخوردهای قاطعانه‌ای با مخلان اقتصادی داشته که اعدام سلطان سکه از آن موارد است.

وی با بیان اینکه باید نظارت بیشتری وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: اختلاسگر دشمن خداست و باید برخورد  با مفسدان و اختلاسگران با جدیت دنبال شود.

 

امام جمعه شهر اسدآباد:

ایمان و توکل به خدا انقلاب را به پیروزی رساند

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با اشاره به روایات مختلف از ائمه اطهار(ع) و عبرت گرفتن از دیگران، اظهار کرد: تجارب دیگران می‌‌تواند برای انسان یک سرمایه باشد و با این تجربه‌ها آگاهی پیدا می‌شود.

وی با اشاره به عوارض شهوات، گفت: اخلاق و تربیت اکتسابی است و باید روز به روز رو به خوبی‌ها قدم برداریم.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب هستیم و باید دستاوردهای انقلاب مرور و بازخوانی شود، افزود: می‌طلبد که با برگزاری جشن‌های انقلابی این ایام را گرامی بداریم.

وی گفت: انقلاب اسلامی با استقامت، ایمان، توکل به خدا پیروز شد و امروز هم مشکلات ما بیشتر از دوران اوایل انقلاب و دفاع مقدس نیست و با توکل و ایمان و اعتقاد راسخ مردم مشکلات حل خواهد شد.

حسینی‌مجد افزود: آن روز که امام (ره) فرمود: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، عزت را به ملت ایران داد.

وی با اشاره به جمع‌آوری هزینه‌های هنگفت ختم اموات، گفت: اگرچه این هزینه‌ها برای ختم اموات جمع شد اما نباید از خیرات برای اموات غافل شد و می‌تواند این هزینه‌ها در خرید جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، کمک به عتبات عالیات و دستگیری از نیازمندان انجام شود.

امام جمعه اسدآباد بیان کرد: متأسفانه در سطح کشور تشریفات بی‌خود، بی‌اساس و پرهزینه زود رواج پیدا می‌کند و یکی از این تشریفات گذاشتن تاج گل برای اموات است.

 

امام جمعه نهاوند:
انقلاب اسلامی کشور را از دست استعمار آمریکا نجات داد

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: افتخار به گذشته و امید به آینده شعار دهه فجر است که باید گرامی داشته شود چون انقلاب اسلامی کشور را از دست استعمار آمریکا خارج کرد.

وی افزود: همه توطئه و دشمنی آمریکایی‌ها و جبهه استکبار با انقلاب اسلامی به علت کوتاهی دست آنان از منافع کشورمان است.

امام جمعه نهاوند افزود: انقلاب اسلامی امروز به کشوری قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه و دنیا تبدیل شده است.

وی بیان داشت: در طول 40 سال خدمات گسترده و کم‌نظیری در مناطق مختلف کشور به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است.

مغیثی گفت: خدمات نظام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای جوانان بیان شود تا بدانند در گذشته در کجا بودیم و امروز با وجود همه تحریم‌ها و توطئه‌ها چه جایگاه ارزشمندی داریم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار کرد: امروز اولویت کمک به مقاومت است چون محور مقاومت دست و بازوی انقلاب در منطقه بوده و دشمنان در صدد تخریب و نابودی مقاومت هستند.

 

امام جمعه شهر صالح آباد:
طرح پالرمو خیانت به کشور دانست

حجت‌الاسلام حمید افتخاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به طرح پالرمو این طرح را خیانت به کشور دانست و گفت:  نباید این گونه طرح‌ها در کشور پذیرفته شود چرا که دستاوردهای نظام زیر سوال می‌رود.

وی افزود: ما مجبوریم برخی قوانین کیفری خود را همسو با کنوانسیون کنیم که این ابزاری برای سلطه‌گری در کشور به وجود خواهد آورد.

امام جمعه صالح آباد در ادامه به طرح استانی شدن انتخابات اشاره کرد و این طرح را موجب هزینه‌های فراوان برای نامزدهای انتخاباتی اعلام کرد.

وی به معایب این طرح اشاره و اضافه کرد: کاهش مشارکت در انتخابات، افزایش منازعات، محدود شدن امید مردم مناطق محروم به رسیدگی مشکلات، به سوی مادیات رفتن و قطع صدای مردم مناطق محروم را در گوش حاکمیت از جمله معایب این طرح است.

افتخاری ادامه داد: استانی شدن انتخابات هزینه‌های فراوانی برای نامزدها دارد و نمایندگان هم فرصت خدمات‌رسانی در مناطق کوچک و روستایی را نخواهند داشت.

وی رسیدگی به روستاها و مناطق کوچک را یکی از اولویت‌های نمایندگان دانست و گفت: خدمت‌رسانی به مردم باید در دستور کار همگان قرار گیرد؛ اما طرح استانی شدن انتخابات، نمایندگان را از این مهم دور می‌کند.

امام جمعه رزن:
آمریکایی‌ها ارزشی برای حقوق بشر قائل نیستند

حجت‌السلام عبدالعظیم‌ مولازاده با اشاره به بازداشت خبرنگار شبکه پرس تی. وی در آمریکا گفت: دستگیری مرضیه هاشمی نشان داد که آمریکایی‌ها هیچ ارزشی برای حقوق انسان‌ها و آزادی بیان قائل نیستند زیرا هاشمی بدلیل اطلاعات دقیقی که از جامعه آمریکا دارد بازداشت شد.

وی ادامه داد: این بازداشت نشان داد که همچنان سیاه‌پوستان در معرض تهاجم هستند و تبعیض نژادی در آمریکا وجود دارد.

امام جمعه شهر رزن گفت: سخنان رهبری در دیدار پژوهشگران نشان دهنده میزان اهمیت علم و دانش در نگاه ایشان است.

وی با بیان ویژگی‌های روز شش بهمن و اتفاقاتی که در این روز در شهر هزار سنگر آمل روی داد تصریح کرد: مردم قهرمان آمل در چنین روزی با رشادت خود در برابر اتحادیه کمونیستی ایستادگی کردند.

 

امام جمعه موقت شهر قهاوند
فاطمیه ثمره ولایی نبودن جامعه زمان پیامبر بود

حجت‌السلام رضا کرملو در خطبه‌های نماز جمعه شهر قهاوند گفت: خداوند متعال  9 اسم برای حضرت فاطمه نامگذاری کرده که هر کدام از این اسم‌ها که به اسامی خدای متعال شبیه بوده و یک باب از معرفت حضرت زهرا (س) است.
وی با اشاره به وجود با برکت حضرت زهرا (س) افزود: حضرت زهرا (س) کوثر می‌شود، لیله قدر می‌شود، مادر 11 امام می‌شود.
امام جمعه موقت شهر قهاوند گفت:‌ اگر اهل بیت واسطه فیض برای عالم هستند، حضرت  فاطمه (س) واسطه فیض برای اهل بیت است.
وی با بیان اینکه خدای متعال نور حضرت زهرا (س) را از نور خودش مستقیم خلق کرده و نور اهل بیت از حضرت زهرا است، ادامه داد: درد اصلی فاطمه (س) این بود که جامعه نمی‌فهمد امامت یعنی چی و چرا جامعه عمق فاجعه  بدون امامت و ولایت را درک نمی‌کند.
کرملو بیان کرد: فاطمیه ثمره ولایی نبودن و سیاسی نبودن جامعه زمان پیامبر بود، ثمره کار مدعیان دروغین ولایتمداری یعنی ولایت‌شعاران بود اما امروز فاطمیون باید هشیار باشند و برای حمایت از ولایت دفاع فاطمی داشته باشند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار