مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. اسفند 1395 - 21:57   |   کد مطلب: 19670
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان اقدام به ایجاد فضای مناسبی با طراحی و شبیه سازی فضای لابی دانشگاه، به صحنه هایی از خاک و پوتین و سربند، محیط مناسبی را برای ثبت نام از دانشجویان استقبال کننده از شرکت در اردوی راهیان نور ایجاد کرده است.
فضاسازی دانشگاه صنعتی همدان جهت ثبت نام راهیان نور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، لیلا سعادتی، عضو فعال بسیج خواهران دانشگاه صنعتی همدان از  تلاش ها و فعالیت های بسیج دانشجویی در فضاسازی و آماده سازی محیط دانشگاه برای اعمال ثبت نام راهیان نور از دانشجویان این دانشگاه، خبر داد و افزود: از روز پنجشنبه، کار فضاسازی لابی و اطلاع رسانی در قسمت های مختلف دانشگاه از طریق پوستر و آگاه سازی از طریق سایت و کانال های تلگرامی، صورت گرفته که زمان و موعد انجام این اردوی مقدس به اطلاع سایر دانشجویان دانشگاه رسانده شده است.

سعادتی گفت: ما برای میسر سازی دانشجویان جهت ثبت نام و یادآوری این فضای معنوی در محیط لابی دانشگاه، اقدام به ایجاد غرفه هایی با طراحی دکوری ویژه این اردو و بازسازی از نمایش این جریان معنوی درآن ها به صورت دو غرفه جدا جهت انجام ثبت نام آقایان و بانوان دانشجو، محیط مناسبی به عمل آوردیم.

لازم به ذکر است، اردوی راهیان نور دانشگاه صنعتی همدان، در روز های هفدهم الی بیستم اسفند ماه، برای خواهران و در روزهای بیست و یکم الی بیست و چهارم اسفند ماه برای برادران برگزار می گردد، که تخفیف جالبی هم که این دانشگاه برای دانشجویان معدل بالا قائل شده، بدین صورت است که افرادی که دارای معدل کل بالای هفده می باشند، می توانند با نصف هزینه در این اردوی چند روزه شرکت داشته باشند. همچنین  زمان ثبت نام جهت شرکت در این اردو تا روز یازدهم اسفند برای دانشجویان مهلت داده شده است.

انتها پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار