مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. فروردين 1396 - 15:36   |   کد مطلب: 20309
امکانات زیرساختی باعث می شود که کار محتوایی بهتر به نتیجه ی مورد نظر برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، طیب فریادرس مسئول ناحیه ی بسیج دانشجویی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: بسیج دانشجویی استان همدان در برگزاری اردوهای راهیان نور در طول چند سال گذشته در رتبه ی نخست کشوری قرار دارد وبه فضل الهی که از لحاظ کمّی جایگاه خوبی داریم.

وی ضمن تشکر از دانشجویان دانشگاه‌ها که محتوای بسیار خوبی را برای این اردوی معنوی در نظر گرفته و به اجرا در آوردند افزرد:محتوای اردو ی راهیان نور توسط خود دانشجویان طراحی شده و به اجرا در آمده که بعضی از دانشگاه ها قوی‌ تر عمل کرده و بعضی جای کار دارند، اما در کل عملکرد دانشگاه ها در  رابطه با راهیان نور خیلی خوب بود،به طوریکه بعضی چندین ماه را برای آمادگی راهیان نور کار کردند.

فریادرس افزود:باید برای افزایش کیفیت زیاد کار شود،بسیج استان باید کیفیت لازم را از حیث پشتیبانی فراهم آورد. در دیگر استانها، استانداری و سایر مجموعه های اداری برای اسکان کاروان های راهیان نور در مناطق جنوبی اسکان خوبی را فراهم کرده اند که محل اسکان همدان قابل قیاس با آنها نیست.

وی در پایان گفت:امکانات زیرساختی از آنجا مورد اهمیت است که کیفیت کم آنها باعث عدم به نتیجه رسیدن کار محتوایی می شود و تاثیر مستقیم روی آن دارد.

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار