مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. خرداد 1396 - 13:40   |   کد مطلب: 21087
ما شهروندان منطقه اسلامشهر شهرستان همدان از مسولین دولت در استان اعم از استاندار و معاونت امنیتی سیاسی و دستگاه های دولتی مربوطه درخواست داریم که توجه ویژه به امنیت و آسایش این منطقه داشته باشند .

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و خسته نباشید محضر نیروهای امنیتی استان و کشور که با از خودگذشتگی وایمان و عشق و ارق ملی همواره سایه مزدوران بی صفت را از سر مردم با صلابات ایران زمین دور نگه میدارند و هرچه از این ایثار و شهامتشان  بیان کرد و تشکر کرد قابل وصف نیست خلاصه کلام وجودتان مایع آرامش وامنیت است حال که شما در بیرون از مرزها و داخل کشور تمام دغدغه خود را تامین امنیت نهاده و واقعا در این راستا گل کاشته اید پس مسئولین دولتی در این امر خطیر چه گامی برداشته اند جزء وعده های پوچ و واهی و تمام هزینه بی مسولیتی و بی تدبیری دولت را این سربازان وطن می پردازند.
و اما ما شهروندان منطقه اسلامشهر شهرستان همدان از مسولین دولت در استان اعم از  استاندار و  معاونت امنیتی سیاسی و دستگاه های دولتی مربوطه درخواست داریم که توجه ویژه به امنیت و آسایش این منطقه داشته باشند فروش آزادانه  مواد مخدر و تردد سر تیم ها و خورد پاها این عوامل  و ارتباط گیری این مفسدین با دیگران که هیچ ترس و ابای  از آن ندارند این معظل به مانند افتی فلج کننده و واگیر دار در حال فراگیر شدن بین نوجوانان و جوانان است ، مشکل از جایی شروع میشود که  این خوک صفتان از وجود مشکلات اقتصادی سو استفاده میکنند و با دادن مقداری پول بر اقدامات بی شرمانه خود جامعه عمل می پوشانند که اگر جلوی این عوامل گرفته نشود به تدریج این منطقه تبدیل به  قطب مواد مخدر غرب کشور میشود و البته این منطقه از نعمت های زیادی برخوردار است همچون  اراذل اوباش به مانند ویروس های که محلی امنی برای خود پیدا کرد و در حاشیه امن خود اقدامات درد منشانه و مزدوانه علیه مردم استفاده میکنند ، چرا ؟ ما چه گناهی داریم ما هم جزء مردم هستیم و وظیفه دولت است حمایت همه جانبه این منطقه  محروم که مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته و آلوده شده است.

اراذل اوباشی که  امنیت را از مردم گرفته و جای آن ترس و دلهره  سوغاتی آورده اند. فرزندان ما چه گناهی کردند که در همچین محیط که فساد از در و دیوار آن بالا میرود باید رشد کنند؟ 
ما مردم مومن و انقلابی که همیشه  پای این  انقلاب و  رهبری در تمامی شرایط و برهه های حساس بوده و هستیم توقع یاری داریم  توقع ریشه کنی این عوامل در این حاشیه امنی که برای خود فراهم کرده اند را داریم، ما میدانیم که توقع زیادی نیست چون حق مسلم ماست ، ما منتظر برخورد صریح ، قاطع و سریع در چارجوب قانون اساسی با این مزدوران هستیم تا دیگر شاهد  مشکلاتی از این دست نباشیم ما منتظریم و تا اجابت نشدن تقاضایمان دست از سر مطالبه گری برنخواهیم داشت.

 

درخواست مردم منطقه:
1.برخورد با عوامل فروشنده های مواد مخدر
2.برخورد با اراذل اوباش که در مورخه 96/3/19 به علت درگیری مقابل مسجد امام حسین(ع) در دیدگان عموم منجر به  قتل یک جوان و زخمی شدن چند نفر شد. البته تعدا این درگیری ها به این گونه به دفعات تکرار شده است. چه کسی باید پاسخ گویی مطالبات مردم این مناطق باشد چرا که در انتخابات همه مسئولین با تمام قوا برای جمع آوری رای به این مناطق سرازیر میشوند ولی اقدامی تاکنون برای رفع مشکلات این مناطق برنداشته اند.
3. رفع مشکلات عمرانی 300خانوار که 14سال است از نعمت های اولیه زندگی اعم از آب ، کانال فاضلاب و گاز محروم هستند و دیگر توانی برای زندگی این عزیزانمان نمانده.

من الله توفیق

حسین ضبیحی از هالی منطقه اسلامشهر

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار