مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. آبان 1394 - 10:24   |   کد مطلب: 16240
حجت‌الاسلام احمد پناهیان:
تحریف قیام امام حسین(ع) به چه قیمت؟
استاد حوزه و دانشگاه گفت: آیا انفعال در مقابل استکبار و توافق آنقدر ارزش دارد که خون امام حسین(ع) را نادیده گرفته و کربلا را تحریف کنید تا دو روز لبخند بر لبان ارباب خود بنشانید.
تحریف قیام امام حسین(ع) به چه قیمت؟

به گزارش صدای دانشجو، حجت‌الاسلام احمد پناهیان در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در دانشگاه صنعتی همدان گفت: همه شهدا از شهدای ابتدای انقلاب تا سردار همدانی، دریادل و پاسداران اهل بیت(ع) بودند.

وی افزود: انقلاب اسلامی، دانشگاهی است که افراد تحصیلکرده در آن دارای فکر بالنده و قلب زنده و حاضر چون چمران‌ها هستند.

مدیر موسسه راه فخرالائمه(ع)،  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کردند: بعد از جنگ ما وظیفه داریم زینبی عمل کنیم و باید صدق زینب را الگوقرار دهیم.

وی بنا بر آیه 23سوره احزاب تصریح کرد: از مومنین مردانی هستند که صادقانه پای عهدشان با خدا ایستاده اند، مگر مومنین با خداوند چه عهدی بسته اند که دست از مبارزه برنمی دارند.

وی گفت: شهدای ما شهدای خاص هستند و برای وفای عهدشان به خدا خون  دادند و این خون قلب ها رابیدار می کند.

وی با تأکید به اینکه شهدای ایرانی همواره الگو هستند و انتخاب شدند، گفت: هیچ ترکش و گلوله‌ای بی‌حساب و کتاب به فردی برخورد نخواهد کرد، تا فردی به درجه صدق نرسد شهید نخواهد شد.

وی اظهار کرد: امروز بعضی ها با تفسیر سوره انفال پیامی را به  کنگره جهانی صلح نوشتند که وقتی کافر حربی هم برای صلح آمد با او باید صلح کرد.

پناهیان خاطرنشان کرد: این آیه از قرآن به فرموده امام علی(ع) برای سال‌های قبل از جنگ بدر بود که اسلام از قدرت لازم برخوردار نبود و پس از آنکه اسلام نیرومند شد این آیه نسخ و زمانش تمام شد و بعد از آن خداوند آیه سوره مبارکه محمد(ص) را نازل کرد و در آن متذکر شد که با مستکبران نباید سست سخن گفت و آنها را برای صحبت کردن دعوت کرد.

وی خاطر نشان کرد: چرا که وقتی اسلام قوی شد و مسلمین زیاد شدند، حاکمیت اسلام ثبت می شود و دیگر شما حکومت نمی کنید، بلکه خدا حاکم است.

وی با تأکید بر اینکه افرادی که این انقلاب را با سایر انقلاب‌‎های دیگر اشتباه گرفتند بهتر است از خواب غفلت بیدار شوند، افزود: این انقلاب از ابتدا برای حاکمیت حق بود و بیعت با ولی فقیه که نیابت امام عصر(عج) را به عهده دارد، بیعت با خداست.

پناهیان ادامه داد: آمریکا اعلام کرده که مشکل ما اسلام ایران است، چون اسلام علی(ع) است که قابلیت و ظرفیت حکومت بر تمام عالم را دارد.

وی با بیان اینکه روایات متعدد ما جریان زنده شدن جریان بنی امیه و اباسفیان را گوشزد می کنند افزود: امروز جریان داعش با تهیه جزوه های عقیدتی با  عنوان رجعت مجدد معاویه و از بین بردن شیعیان، به فکر مهیا کردن زمینه رجعت معاویه در سوریه و تهیه مجسمه یزید هستند.

وی ادامه داد: این جریان مجدد زنده شده است، زیرا استکبار و غرب به این نتیجه رسیدند برای نابودی اسلام باید همانند صدر اسلام عمل کرده و بدل حکومت اسلامی را خلق کنند تا با نفاق ریشه امام مسلمین را برکنند.

مدیر موسسه راه فخرالائمه(ع) با اشاره به اینکه اما این افراد غافل از این هستند که این امت، امت زمان صدر اسلام نیست، خاطرنشان کرد: امروز برخی سخن محکم امام حسین(ع) با عمر بن سعد که او را دعوت به آمدن به جبهه حق می‌کند را به مذاکره و معامله تعبیر کردند!

پناهیان افزود: سال‌های اصلاحات اوج توهین به امام حسین(ع) بود و برخی اعلام کردند که جنگ امام حسین(ع) بر سر مسائل قومی و قبیله‌ای بود.

وی با بیان اینکه اهانتی که امروز به امام حسین(ع) وارد شده بیشتر شده است اظهار کرد: امروز اعلام کردند که امام حسین(ع) به دنبال معامله و مذاکره با یزید بود و به این دلیل که یزید اهل مذاکره نبود، توافق رخ نداد.

 پناهیان با تاکید بر مقاله نظریه‌پرداز ضد دین آمریکایی که به این نتیجه رسیده که مردم ایران فرهنگ عاشورایی دارند و امام حسین(ع) زیر بار استکبار یزید نرفت و امروز الگوی مردم ایران است، آنان نیز زیر بار استکبار نمی‌روند  خاطر نشان کرد: امروز به این نتیجه رسیدند که باید کاری کرد مردم حکومت خودشان را یزید بدانند تا خودشان نسبت به نابودی حکومت اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا زنده است و بیداری یک نسل را به عهده دارد افزود: تک تک افرادی که از ایران به سوریه می‌روند به الگو صدق و معبودیت تبدیل می‌شوند، در حالی که ما در حوزه و دانشگاه این افراد را پرورش نداده ایم وهمه اینها به خاطر خون شهدا است.

پناهیان با اشاره به اینکه در زمان دفاع مقدس 90 درصد افراد شرکت نکردند، تصریح کرد: جوان مخلص و مومن زیاد وجود دارد اما مومن، مجاهد و مبارز خیلی زیاد نیست.

مدیر موسسه راه فخرالائمه(ع) افزود:سردار همدانی 60 سال مبارزه کرد  یک لحظه تامل و تردید نکرد و ویژگی مجاهدین فی سبیل الله این است و اگر مجاهدی تردید کرد دیگر صالح نیست

وی با بیان اینکه شاخصه امت پیامبر انتقام از کفار است، گفت: برخی از افراد می‌خواهند با لگدمال کردن خون امام حسین صلح کنند در حالی که هنوز انتقام شهدای دفاع مقدس را نگرفته ایم ونزاع حق و باطل هرگز تمام نخواهد شد.

وی بیان کرد: اسلام ما، اسلام رحمانی است ولی نه با مستکبری که سالیان سال خون بشریت را به ناحق ریخته است و ماهیت اسلام استکبار ستیزی است.

 وی با استناد به پیام حج مقام معظم رهبری تأکیدکرد: ما مسلمان شدیم که امربه معروف کنیم و اصلی ترین معروف، قیام علیه استکبار ستیزی است.

مدیر موسسه راه فخرالائمه(ع) با بیان اینکه امروز برخی ها  قصد دارند قدم بر خون امام حسین(ع) بگذارند افزود: برخی ها امروز با تعبیر هدف امام حسین (ع) از آوردن خانواده اش به کربلا به قصد توافق با یزید، سعی در تحریف قیام امام حسین(ع) دارند.

وی تأکیدکرد: چرا اینقدر دروغ می گویید چرا ارزش خون امام حسین را از بین می برید؟ آیا انفعال در مقابل استکبار و توافق آنقدر ارزش دارد که خون حسین(ع) را نادیده گرفته و کربلا را تحریف کنید تا دو روز لبخند بر لبان ارباب خود بنشانید.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار