مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. شهريور 1395 - 10:30   |   کد مطلب: 18615
مرادی، مسئول بسیج خواهران دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو از برنامه ها و مراسمات ویژه ای که این واحد برای دانشجویان جدیدالورود تدارک دیده است، سخن گفت.

به گزارش صدای دانشجو، مرادی مسئول بسیج دانشجویی واحد خواهران دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگوی اختصاصی با صدای دانشجو بیان کرد: باتوجه به مصادف شدن ایام ورود دانشجویان جدید الورود به دانشگاه با شروع هفته دفاع مقدس برنامه های ویژه ای برای این ایام طرح ریزی شده است تا بتوان دراین فرصت دانشجویان را با محیط دانشگاه آشناتر کرد.

مرادی در خصوص برنامه های این واحد برای شروع سال تحصیلی جدید گفت: فضا سازی داخل دانشگاه، برپایی ایستگاه های صلواتی، بنرهای مناسبتی و اردوهای درون شهری از برنامه های بسیج دانشجویی این دانشگاه است.

وی از برنامه های ویژه مخصوص ماه های محرم و صفر و فضا سازی داخل دانشگاه برای این ایام گفت و بیان کرد: برنامه های کرسی آزاد اندیشی و تریبون آزاد با حضور اساتید مختلف با توجه به بحث های انتخاباتی در داخل محوطه دانشگاه خواهیم داشت.

مسئول بسیج خواهران دانشگاه آزاد از ثبت نام دانشگاهیان به صورت اینترنتی خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه برنامه هایی برای ثبت نام حضوری دانشجویان تدارک دیده شده بود اما با اینترنتی شدن ثبت نام کمی برنامه ریزی ها با مشکل مواجه شده است.

مرادی از برپایی مراسم توجیهی برای دانشجویان جدیدالورود گفت و اینکه این مراسم با حضور والدین در داخل دانشگاه جهت آشنایی و معرفی دانشگاه به دانشجویان جدیدالورود برگزار می گردد که بسیج دانشجویی هم در این مراسم غرفه مخصوص خود را دارد و در آن سعی شده نشریه ها و بسته های فرهنگی مخصوص برای آشنایی هرچه بهتر دانشجویان با محیط دانشگاه ارائه گردد.

وی همچنین از برنامه ویژه این واحد برای خوابگاهیان گفت: برنامه هایی همچون اکران فیلم، برپایی بحث های دوستانه، معرفی و آشنایی دانشجویان با محیط دانشگاه و خوابگاه که ازاین نظر امیدواریم بتوانیم ارتباط گیری خوبی با دوستان جدیدالورود خود داشته باشیم و تا حدی احساس غربت را از آنها بکاهیم.

انتها پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار