مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. مهر 1393 - 21:46   |   کد مطلب: 14319
تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملی ملایر به مناسبت رحلت آیت الله مهدوی کنی(ره) پیام تسلیتی صادر کرد.
دانشگاه ملایر

بسم الله ارحمن ارحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره احزاب آیه23)

در گذشت عالم مجاهد و پارسا و مبارز نستوه حضرت آیت الله مهدوی کنی (ره)گرد غم و اندوه بر چهره ی دوستاران نظام اسلامی نشاند.

رحلت آن یار دیرین امام و مبارز راه دشوار انقلاب و همراه و پیرو همیشگی امام خامنه ای(مد ظله عالی)که در شرایط گوناگون شجاعانه و با صراحت تمام نقش آفرینی کردند بسیار سخت و  دردناک بود .

«مرگ عالم ثلمه ای در عالم اسلام وارد می کند که جای ایشان را چیزی پر نمیکند مگر عالمی هم سطح او»

آیت الله مهدوی یک فقیه عالم ،سیاست مداری صادق ،استاد اخلاقی فاضل و یک آنقلابی صریح بودند که امیدواریم فقدان ایشان را در جایگاه های مختلف ،شخصیتی همچون ایشان –مدافع ولایت و نظام –جبران کند .

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر این ثلمه بزرگ را به حضرت ولی عصر(عج)،و نائب بر حقشان ا مام خامنه ای (مد ظله عالی)مراجع بزرگوار تقلید و همه دانشجویان و دانشگاهیان و ملت غیور تسلیت عرض کرده و از خدای متعال هم نشینی با اهل بیت را برای آن مرحوم  مسالت داریم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار