مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. شهريور 1394 - 13:25   |   کد مطلب: 15851
مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان گفت: مخالفت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی همدان از تصویب طرح‌های فرهنگی و سرکوب کردن نیروهای ولایی، به یک فرآیند قابل قبول در دانشگاه تبدیل شده است.

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از«خبرگزاری دانشجو»، میلاد خاتمی، مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با ابراز دلنگرانی هایی در مورد برگزاری همایش ها و مراسم فرهنگی دانشگاه گفت: مخالفت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی همدان از تصویب طرح های فرهنگی و سرکوب کردن نیروهای ولایی، به یک فرآیند قابل قبول در دانشگاه تبدیل شده و این برای نیروهای ولایی دانشگاه که در راستای اهداف مقام معظم رهبری گام برمی دارند، غیر قابل قبول است.

 

وی افزود: شورای فرهنگی در هر دانشگاه نقش بسیار مهمی در راستای اهداف فرهنگی ایفا کرده و اگر مخالفت های مسئولان شامل حال بچه های انقلابی نشود در آینده نیز نقش مهمی خواهد داشت؛ بنابراین نباید اقداماتی صورت گیرد که خلاف این قضیه ثابت شود.

 

میلاد خاتمی، مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان گفت: مشاهده می کنیم که در روزهای اخیر مبالغ زیادی صرف مراسم خاص در استان از طرف دانشگاه می شود؛ اما برای اقدامات فرهنگی با کمبود بودجه مواجه هستند و این برای ما بسیار جالب و حیرت آور است.

 

وی در ادامه گفت: ما مخالف حق وٍتو مصوبات شورای فرهنگی از طرف ریاست هستیم و اگر این مسئله ادامه دار شود، بصورت قاطع برخورد خواهیم کرد؛ چرا که این مسئله بی احترامی به اعضای شورای فرهنگی محصوب می شود.

 

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: همه توان و نیروی ما در راستای حفظ اهداف مقام معظم رهبری است و در این راستا با تمام توان کوشا خواهیم بود.

 

خاتمی در پایان خاطر نشان کرد: این پیام ما بگوش تمام عزیزانمان در دانشگاه برسد که هدف ما، هدف انقلاب است و کردارمان در راستای هدفمان و هیچ کس نمی توانند ما را با بهانه های مالی از اهدافمان دل سرد کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار