مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. آبان 1393 - 23:20   |   کد مطلب: 14365
با دستور سرپرست وزارت علوم، از ابتدای سال تحصیلی سهم دانشگاه جامع از شهریه های دانشجویان کاهش می یابد.
دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش صدای دانشجو، محمدعلی نجفی در نامه ای از دانشگاه جامع علمی کاربردی خواست سهم این دانشگاه از محل شهریه های دانشجویان تمام مراکز علمی – کاربردی را از 15 درصد به 12 درصد کاهش دهد.

در نامه نجفی خطاب به شفیعی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی آمده است:

"با تشکر از برگزاری همایش بیست و دومین سالگرد تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و پیرو مباحث مطروحه در آن همایش، موارد زیر را جهت اقدام مقتضی اعلام می دارد:

1- رقم 15 درصد سهم دانشگاه جامع از محل شهریه های دانشجویان تمام مراکز علمی کاربردی کشور از ابتدای سال تحصیلی 93-1394 به 12 درصد تقلیل می یابد.

2- 23 مرکز تحت مدیریت دانشگاه با برنامه ریزی کامل و رعایت تمام جوانب امر در سال تحصیلی جاری به بخش خصوص فعال و صاحب صلاحیت واگذار و یا درصورت عدم امکان این امر منحل شوند. البته برای دانشجویان این مراکز باید تدابیر لازم اندیشیده شود که دچار زیان و خسارت نشوند.

3- موضوع معافیت مراکز علمی کاربردی از مالیات را بررسی و در صورتی که مشکلی از این جهت وجود دارد، نتیجه را به اینجانب گزارش فرمایید.

4- مسأله دریافت 350.000 ریال حق فرهنگی ورزشی بابت هر دانشجو توسط دانشگاه بررسی و دلایل این امر و ضرورت آن را به اینجانب گزارش فرمایید.

5- ظاهراً در مواردی سرفصل های دروس خاص که باید در مراکز تدریس شوند، هنوز تهیه و ابلاغ نشده و از سرفصل های درسی دانشگاه های معمولی استفاده می شود. این امر را نیز بررسی و نتیجه را گزارش فرمایید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار