مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. آبان 1393 - 23:21   |   کد مطلب: 14441
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به همدان برای بررسی پروژه‌های ملی خبر داد.
کمیسیون عمرانی

ابراهیم کارخانه‌ای با اشاره به سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به همدان اظهار کرد: اعضای این کمیسیون دوشنبه شب وارد همدان شده و برنامه‌های خود را از سه‌شنبه آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به سفرهای ادواری اعضای کمیسیون عمران مجلس از استان‌های کشور گفت: کمیسیون عمران بازدید از استان همدان را به دلیل برودت هوا بعد از استان‌های کردستان، هرمزگان و خراسان در دستور کار خود قرار داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سه‌شنبه جاری جلسات کمیسیون عمران در راستای بررسی پروژه‌های مهم استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: بررسی آزادراه همدان - ساوه، آبرسانی از سد تالوار به همدان، راه آهن، آبرسانی از سد کلان به ملایر و... در این سفر انجام می‌شود.

وی گفت: این جلسات در راستای بررسی پیشرفت عمرانی پروژه‌ها و مشکلات آن‌ها برگزار می‌شود چراکه پروژه‌های ملی دارای ردیف بودجه بوده و در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کارخانه‌ای به تجدید نظر در لایحه دولت در اعتبارات عمرانی اشاره کرد و گفت: بررسی‌ پروژه‌ها، توسط کمیسیون عمران در اعتبارات لایحه دولت لحاظ شده و کمیسیون در این بازدید‌ها با دید بازتری تصمیم می‌گیرد.

وی بازدید اعضای کمیسیون عمران از روند پروژه‎های استان‌ها را حرکت بسیار خوبی دانست و تصریح کرد: در این بازدید‌ها اعضای کمیسیون از نزدیک با روند پیشرفت پروژه‌ها آشنا شده که این امر می‌تواند عامل مطلوبی در پیشرفت پروژه‌های ناتمام باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار