به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 23. آبان 1393 - 20:49   |   کد مطلب: 14470
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس
مذاکرات باید به لغو همه تحریم‌ها منجر شود
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: اگر همه تحریم‌ها در جریان مذاکرات برطرف نشود، مذاکرات فایده‌ای نخواهد داشت.
دکتر کارخانه ای

به گزارش صدای دانشجو، ابراهیم کارخانه‌ای ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان در جمع نمازگزاران با بیان اینکه خوشبختانه امروز به خاطر هدایت‌های هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت جهانی قرار دارد، اظهار کرد: با وجود تلاش‌های 35 ساله دشمن برای توقف نیروی محرکه جمهوری اسلامی، امروز ایران اسلامی به لطف خدا و هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری بهتر از هر زمانی دیگر در معادلات منطقه‌ای و جهانی می‌درخشد.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات پیش‌دستانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است، افزود: رهبر انقلاب دو مولفه بصیرت و پایداری را برای ملت ایران مطرح کردند و خوشبختانه ملت ایران با هدایت‌های ایشان در مقابل استکبار از بصیریت بالایی برخوردار هستند.

عربستان در آتش فتنه‌گری خود خواهد سوخت

نماینده مردم همدان در خانه ملت با اشاره به اینکه دشمن از طراحی توطئه برای سنگ‌اندازی در راه مقابله با جمهوری اسلامی عاجز خواهد بود، تصریح کرد: تشکیل‌ گروه‌های سلفی و تکفیری در راستای اسلام امریکایی بود که دشمن در سال 81 علیه انقلاب اسلامی در جهان طراحی کرد.

وی با بیان اینکه کسینجر، مغز متفکر سیاست آمریکا در سال 88 تشکیل نیروهای تکفیری را علیه انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام پیشنهاد کرد، ادامه داد: همین شخص در سال 93 عنوان می‌کند که ایران به یک امپراتوری بزرگ در منطقه تبدیل شده است.

کارخانه‌ای با تأکید بر اینکه گرگ‌های درنده‌خوی تکفیری، القاعده و داعشی که با دلارهای عربستان شکل گرفتند امروز به جان خودشان افتاده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز 85 درصد مردم عربستان طرفدار داعش بوده و در مقابل سران عربستان جبهه گرفتند.

وی با اشاره به اینکه عربستان در آتش خواهد سوخت، گفت: در عاشورای سال جاری در جریان یک عملیات تروریستی، تعدادی از شیعیان و عزاداران حسینی کشته شدند و سعودی‌ها مجبور به اعزام افراد برای دلجویی از خانواده شهدا شدند.

ایران ابراهیم‌وار در آتش منطقه در آرامش و امنیت زندگی می‌کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه جنگ عربستان با داعش انتقام 300 ایرانی که در سال 66 در مکه شهید شدند را خواهد گرفت، اظهار کرد: از 24 میلیون جمعیت یمن، 12 میلیون شیعه هستند و یک امت حزب‌الله 2 میلیونی در یمن شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یمن بیش از یک هزار و 800 کیلومتر با عربستان مرز مشترک دارد، افزود: تنگه باب المندب یک موقعیت استراتژیک مطلوب است که در اختیار یمن قرار دارد.

کارخانه‌ای با بیان اینکه عبدالمالک الحوثی رهبر شیعیان یمن برای بیعت به پیش سیدحسن نصرالله رفت، تصریح کرد: وقتی رهبر شیعیان یمن برای بیعت به سیدحسن نصرالله مراجعه کرد، وی گفته بود که با سرباز بیعت نمی‌کنند و باید با فرمانده ما یعنی مقام معظم رهبری بیعت کرد.

وی با تأکید بر اینکه حسنین هیکل، روزنامه‌نگار مشهور مصری اعلام کرده که ایران در طول تاریخ دو بار به سواحل مدیترانه دست یافته است، ادامه داد: به گفته هیکل ایران یک بار در زمان هخامنشیان و با نیروی نظامی به سواحل مدیترانه رسید و بار دیگر در زمان حاضر و با حکمرانی ر دل‌ها به این سواحل دست یافت.

نماینده مردم همدان در خانه ملت با تأکید بر اینکه ایران ابراهیم‌وار در آتش منطقه در آرامش و امنیت زندگی می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی اقداماتی چون راه‌اندازی فتنه، تحریم‌های مختلف و انزوای سیاسی را اعمال کرد که موفق به دستیابی به اهداف خود نشد.

قلب تل‌آویو در هدف موشک‎های دوربرد ایران

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران از رتبه 17 فناوری نانو در جهان به رتبه هفتم ارتقا یافته است، گفت: فعالیت‌های دفاعی و موشکی ایران به گونه‌ای است که ارتش و سپاه پاسداران به موشک‌هایی با برد 2 هزار کیلومتر مجهزند که قلب تل‌آویو را از ایران نشانه می‌گیرند.

کارخانه‌ای با بیان اینکه طرف‌های مذاکره با ایران در طول 35 سال گذشته به طور مداوم دست به توطئه زدند، اظهار کرد: دشمن تمام راه‌های مقابله مانند فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را امتحان کرده و به موفقیت دست یافته است.

وی با تأکید بر اینکه ایران هجدهمین کشوری است که به چرخه کامل سوخت هسته‌ای دست یافته، افزود:  امروز سانتریفیوژ‌ قدرتمند در اختیار ایران قرار داد و دشمنان نمی‌توانند آن را از دست ایران بگیرند.

نماینده مردم همدان در خانه ملت با بیان اینکه 200 نفر از نمایندگان مجلس بیانیه خطوط قرمز پنج‌گانه هسته‌ای را امضا کردند، تصریح کرد: این بیانیه توسط بنده تهیه شده و برای حفظ اقتدار و عزت ایران اسلامی به امضا نمایندگان رسید.

تیم مذاکره‌کننده با اقتدار از حقوق ایران دفاع کند

وی با اشاره به اینکه اگر دیروز نرمش قهرمانانه نشان دادیم، امروز باید با ایستادگی و مقاومت قهرمانانه از حقوق ایران دفاع کنیم، ادامه داد: از 18 فرمان اجرایی آمریکا علیه ایران، تنها سه مورد مربوط به عدم اشاعه فعالیت‌های هسته‌ای است.

کارخانه‌ای با بیان اینکه از 10 تحریم‌ ظالمانه کنگره آمریکا نیز دو تا سه مورد هسته‌ای است، تصریح کرد: اگر همه تحریم‌های علیه ایران اسلامی در جریان مذاکرات برداشته نشود، این مذاکرات بدون فایده خواهد بود.

وی خواستار لغو تحریم‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای همراه با استیفای کامل حقوق هسته‌ای شد و ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده با اقتدار از حقوق ایران دفاع کند.

نماینده مردم همدان در خانه ملت با اشاره به اینکه طرحی به عنوان امر به معروف و نهی از منکر در مجلس مطرح شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه دشمنان اسیدپاشی رخ داده در اصفهان را به این طرح متصل می‌کنند، در صورتی که به هیچ عنوان رابطه‌ای بین این دو موضوع نیست.

از امضای طرح حجاب و عفاف پشیمان نیستم / دور بعد کاندیدا نمی‌شوم

وی با تأکید بر اینکه امضای طرح حجاب و عفاف باعث افتخار من است، گفت: پس از امضای این طرح توسط من برخی از افراد به دفتر مراجعه کرده و اعلام کردند که دیگر به شما رأی نخواهیم داد، در صورتی که من قصد کاندیدا شدن در دوره بعد را نداشته و از امضای این طرح پشیمان نیستم.

کارخانه‌ای با بیان اینکه برای پیشبرد پروژه‌های استان هر کاری از دستمان برآید انجام خواهیم داد، اظهار کرد: رسانه‌های استان در راه بازتاب فعالیت‌های نماینده مردم بیشتر کمک کنند.

سئوال از وزیر کار را پس نگرفتم حتی با توصیه برخی واسطه‎ها

وی با اشاره به اینکه در دوران خدمتگزاری به مردم دنبال هیچ امتیازی برای شخص خودم نبودم، افزود: برای حل مشکلات اشتغال کشور از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سئوالی مبنی برای اینکه دولت چه برنامه‌ای برای حل مشکلات اشتغال کشور دارد، مطرح کردم که 12 نفر واسطه شدند که این سئوال را پس بگیرم و من حاضر نشدم از این سئوال بگذرم.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه پیشنهاد دادن امتیاز و یک ملاقات شخصی با رئیس جمهوری به من داده شد، تصریح کرد: اعلام اینکه بیکاری در کشور به زیر 10 درصد رسیده و یا تورم نقطه به نقطه از 25 درصد به 14 درصد رسیده است، مشکل بیکاری کشور را حل نخواهد کرد.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: دولت باید در راستای سیاست‌های ابلاغی رهبری برای توسعه کشور حرکت کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار