مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. آذر 1393 - 1:41   |   کد مطلب: 14563
کشورمان با حسن نیت و عمل به تمامی تعهدات خود نهایت تلاش را برای رسیدن به توافقی که حداقل‌های حقوق هسته‌ای ملت ایران را تامین کند، به‌کار گرفت و نوبت 1+5 بود که موجبات انجام توافقی پایدار را فراهم آورد.
دکتر کارخانه ای

به گزارش صدای دانشجو ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به‌واسطه پایبندی به خطوط قرمز هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران با حسن نیت و عمل به تمامی تعهدات خود نهایت تلاش را برای رسیدن به توافقی که حداقل‌های حقوق هسته‌ای ملت ایران را تامین کند، به‌کار گرفت و نوبت 1+5 بود که موجبات انجام توافقی پایدار را فراهم آورد.

وی با طرح این سؤال که آیا انجام 7 هزار نفر ساعت بازرسی از سوی آژانس در 10 سال گذشته برای اثبات صلح آمیز بودن بازرسی‌های هسته‌ای ایران کفایت نمی‌کند؟ افزود: مگر نه این است که کلیه فعالیتهای هسته‌ای کشور ما در زیر دوربین‌های آژانس نظارت می‌شود؟ آیا 1+5 به نظارت دوربین‌های نصب شده آژانس اعتماد ندارد؟

کارخانه‌ای همچنین تأکید کرد: شکی نیست که مسائل سیاسی که غرب در مذاکرات دنبال می‌کند بر فعالیت‌های شفاف هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران سایه افکنده و تا زمانی که غرب به دنبال این است که چالش‌های سیاسی خود را با اتهامات دروغین به جمهوری اسلامی ایران مرتفع سازد مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید و مسئول شکست مذاکرات 1+5 و آمریکا هستند.

 

وی با ابراز امیدواری نسبت به دفاع تیم مذاکره کننده از حاصل خون شهدای هسته‌ای گفت: تا چه زمانی آژانس و 1+5 راه بی انتهای وهم و خیال و اتهام‌های دروغین فعالیت مخفیانه را علیه جمهوری اسلامی ایران همچنان باز نگه می‌دارند؟ این راه کی به انتها خواهد رسید و آیا پایانی در آن متصور است؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار