مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. آذر 1393 - 20:30   |   کد مطلب: 14594
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان
بسیج یک مجموعه بی خاصیت نیست
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان، بسیج یک مجموعه بی خاصیت نیست و ماموریت اصلی آن حفاظت از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
پایگاه بسیج شهید حسن تهرانی مقدم

به گزارش صدای دانشجو، "طیب فریادرس" در مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج شهید حسن تهرانی مقدم دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: بسیج دارای یک ماموریت اصلی است و آن هم حفظ و پاسداری از ارزشهای و آرمانهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

وی گفت: قبل از پیروزی انقلاب در جهان دوقطبی کشورها یا دنبال رو لیبرالها بودند و یا کمونیست ها ولی انقلاب شکوهمند اسلامی معادلات جهانی را برهم زد.

فریادرس تاکید کرد: اسلام دین محبت و دوستی است و امروز با پدید آمدن گروه های تکفیری  وداعش سعی در تخریب چهره  این دین مهر و مهربانی را دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان بیان کرد: نباید برای حل مشکلات چشم به بیرون داشت بلکه نگاه به درون و اقتصاد مقاومتی که فرموده رهبری است، راه گشا و راهنمای کشور است.

رییس دانشکده فنی و مهندسی واحد همدان نیز در این مراسم گفت: این دانشکده بیش از 5300 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی مشغعول به فعالیت است و از لحاظ تعداد دانشجو دومین دانشکده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی همدان است.

علی یوسفی گفت: افتتاح پایگاه بسیج شهید حسن طهرانی مقدم انشاالله بتواند پتانسل فرهنگی به این دانشکده تزریق نماید و اعضای این پایگاه به عنوان یکی از بازوان پرتوان فرهنگی در دانشکده و دانشگاه نقش ایفا نمایند.

پایگاه بسیج شهید حسن تهرانی مقدم
پایگاه بسیج شهید حسن تهرانی مقدم

دیدگاه شما

آخرین اخبار