مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. آذر 1393 - 14:59   |   کد مطلب: 14635
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان به مناسبت روز دانشجو
16 آذر روز استکبار ستیزی ملت عظیم ایران است
16 آذر ماه روز استکبار ستیزی ملت عظیم ایران است، ملتی که همواره هوشیار بوده و واقعیات جهان را دیده است، واقعیاتی که امروز کسی نمیتواند منکر هیچ بخشی از آن باشد، و بر اساس این واقعیات و با افقی که حضرت امام (ره) در برابر چشمان عالم گشود بر همه واضح شده که استکبار مشکل جهان است.
شورای تبیین مواضع

به گزارش صدای دانشجو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان به مناسبت روز دانشجو بیانیه ای صادر کرده ایت متن بیانیه بدین شرح ای

 

16 آذر ماه روز استکبار ستیزی ملت عظیم ایران است، ملتی که همواره هوشیار بوده و واقعیات جهان را دیده است، واقعیاتی که امروز کسی نمیتواند منکر هیچ بخشی از آن باشد، و بر اساس این واقعیات  و با افقی که حضرت امام (ره) در برابر چشمان عالم گشود بر همه واضح شده که استکبار مشکل جهان است. و اینک بخشی از این واقعیتها را مرور کنیم:

هسته ای بهانه است.اگرهسته ای تمام بشود بهانه های دیگر راپیش میکشند.فرض کنید جمهوری اسلامی در هسته ای عقب نشینی کرد همان که آنهامیخواهند.خیال نکنید مساله تمام خواهد شدنه ده ها بهانه ای دیگر رابتدریج پیش میکشند.

امام خامنه ای (مدظله العالی)

ادعای غرب در باره نقض حقوق بشردرایران تازه نیست این ادعاهای بی اساس بارها از سوی دولتمردان آمریکایی واروپایی تکرار شده است.اما سوالی که همواره مطرح بوده وهرگز اروپایی های مدعی تمدن قادر به پاسخ گویی آن نبوده اند, چرایی سکوت در برابر نقض گسترده ی حقوق بشردرغرب است.چرا با وجود اقدامات وحشیانه و قرون وسطای پلیس آمریکا وقتل جوان سیاه پوست  وبرخورد معترضان ورنگین پوستان, ومسلمانان  چطور پارلمان اروپا دم بر نمی آورند؟!

آیا اتحادیه اروپا از امریکا می ترسد؟ آیا کشتار روزانه فلسطینیان توسط اشغالگران صهیونیست که 70سال است ادامه دارد نباید موجب  واکنش اروپا ی حامی حقوق بشر شود؟ 3سال در سوریه کم سابقه ترین جنایات توسطگروه های تکفیری نامسلمان مورد حمایت آمریکا,فرانسه,انگلیس,عربستان و ترکیه روی میدهد. بحرین توسط آل سعود اشغال شده و مزدوران چکمه پوش سعودی و آل خلیفه از هیچ جنایتی رویگردان نیستند چرا اروپا نسبت به تضییع حقوق بحرینی ها بی تفاوت است؟!و...

غربیها که اینقدر نگران اعدام قاچاقچیان مواد مخدر که قاتلان مستقیم جوانان دنیا اعم از ایرانی هستند چرا در جنگ تحمیلی حذب بعث عراق علیه ایران که منجر به شهادت 300 هزار ایرانی شد و جنایات پرشماری با استفاده از سلاحهای شیمیایی که از قضا توسط اروپادر اختیارآنها قرار گرفته بود برای حفظ ظاهرهم این جنایات را محکوم نکردند؟ وقتی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی ساقط شد و زن و مرد و کودک بی گناه در آسمان خاکستر شدندنسبت به نقض حقوق بشر معترض نشدند و ده ها موارد دیگر از جمله کودتای 28 مرداد، حمایت از گروه تروریستی منافقین و ریگی و...

در پایان روی سخنمان با کسانی است که در دولت و برخی رسانه ها همچنان دم از توافق میزنند  که البته حرفشان درست هم هست چون مذاکراتشان موفقیت های زیادی برای اروپا و آمریکا به ارمغان آورده است. آن توهین های بی پایان بلند پایه ترین, تادون پایه ترین مقامات ایالت متحده درباره ایران و تهدیدهای رسمی به تهاجم نظامی به ایران و خدشه وارد کردن به روح و جسم توافق ژنو و تداوم تحریم ها علیه جمهوری اسلامی تا کی میخواهید با عقب نشینی منتظر روی خوش نشان دادن کدخدا باشید؟ آیا هنوز باورتان نشده کدخدا به چیزی جز نابودی ایران و ایرانی راضی نمیشود؟ برادران سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید!

دیدگاه شما

آخرین اخبار