مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. بهمن 1393 - 8:26   |   کد مطلب: 14888
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان
مبادا دشمن با بهانه مذاکره روحیه ایستادگی و عزت ملت ایران را بگیرد
ما دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان همدان ضمن پشتیبانی از تیم مذاکره کننده هسته ای لازم میدانیم به دولت محترم یادآوری کنیم که مبادا در پیچ وخم مذاکرات فراموش کنند که با دشمن در حال مذاکره هستید, دشمن با بهانه مذاکرات در صدد غلبه بر یکی از اساسی ترین ثمرات انقلاب اسلامی یعنی روح ایستادگی و عزت ملت ایران می باشد.
شورای تبیین مواضع

به گزارش صدای دانشجو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد متن بیانیه بدین شرح است : 36 سال از انقلاب اسلامی میگذرد،انقلابی که انفجار نور بود، انقلاب اسلامی محصول دهها وبلکه 150سال جهاد ملت عزیز ایران بود برای سیادت اسلام در کشوری که هر روز بیشتر از روز گذشته منابع ثروت مادی ومعنوی آن مورد چپاول جنگ های غارتگری استکبار جهانی قرار میگرفت.کشوری که گروهبان های آمریکایی ارتش آن را اداره میکردند و سیاست مدارانش قبل از هرچیز میبایست نشان بردگی خود را از آمریکایی ها دریافت میکردند.

انقلاب اسلامی قیامی مومنانه علیه کسانی بود که قصد داشتند ملتی عزیز یعنی ملت ایران را به ذلت و بردگی بکشانند ملتی که در دوران طلایی خود به برکت اسلام ،فرهنگ و تمدنی عظیم به عالم عرضه کرده بودند.

این انقلاب قیام فطرت الهی انسان بود در عصری که اندیشمندانش خدا را کشته ی نبرد با ماده میدانستند و اکنون بعد از 35 سال هنوز این انقلاب در حال شروع شدن است.انقلاب فطرت الهی انسان محصور در مکان و زمان نیست  و محصور در ایران اسلامی نمانده و نخواهد ماند. لایه های پنهان انقلاب حضرت روح ا...(ره) سال به سال در حال آشکار شدن است و امروز فرزندان این راه روشن خود را محصور در ایران اسلامی و حزب ا... لبنان نمی بینند، امروز کل منطقه اسلامی عرصه جولان بیداری اسلامی است و دعوت پیامبرگونه ی امام خامنه ای(مد ظله العالی) فطرت الهی جوانان آمریکا و اروپا را نشانه رفته است.و در این میان چه جاهلند کسانی که ملتمسانه آرزوی سلطه مجدد آمریکا را بر این ملت دارند ملتی که عزت یافته ، هیچگاه تحت ستم قرارنخواهد گرفت.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان همدان ضمن پشتیبانی از تیم مذاکره کننده  هسته ای لازم میدانیم به دولت محترم یادآوری کنیم که مبادا در پیچ وخم مذاکرات فراموش کنند که با دشمن در حال مذاکره هستید, دشمن با بهانه مذاکرات در صدد غلبه بر یکی از اساسی ترین ثمرات انقلاب اسلامی یعنی روح ایستادگی و عزت ملت ایران میباشد.

بدیهی است منافع ملی و انقلابی ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای حفظ عزت ملی و رفع کامل تحریم هاست  معتقدیم توافق خوب توافقی است که حافظ این منافع باشد,درغیر این صورت تاراج منافع ملی است .

در هر صورت چه این مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد, ما از دشمنان خود غافل نخواهیم شد ، دشمنی که کودتای 28 مرداد را سامان داد، دشمنی که 25 سال از کودتای 28 مرداد تا انقلاب اسلامی منابع این سرزمین را به یغما برد، دشمنی که بعد از انقلاب اسلامی با کودتای نوژه کودتای طبس و شکست خفت بار آن ، ساماندهی و حمایت از فتنه­های قومی و غائله های خلق عرب ،کرد ، ترکمن و ... جنگ تحمیلی 8ساله بر ملت مظلوم ایران، فتنه 88 و تحریم­های 35 ساله و ... در صدد آسیب زدن به این ملت و انقلاب الهی اش بوده است .

شک نداریم این انقلاب به یاری حضرت حق  و رهبری پیامبر گونه ی امام خامنه ای (دامت برکاته) روز به روز در حال پیشرفت است و سنگرهای کلیدی جهان را در عرصه علم وفن آوری فرهنگ وسیاست تسخیر مینماید و زمینه ظهور جهانی حضرت حجت (عج) را فراهم خواهد ساخت انشاالله.

دیدگاه شما

آخرین اخبار