مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. دى 1393 - 23:24   |   کد مطلب: 14743
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان:
عبور از فتنه به منزله عدم صلاحیت تصدی مسئولیت در این نظام خواهد بود
دولت محترم و به خصوص دستگاههای اداری استان لازم است با دقت کافی در انتصابات شایستگی خود را در این خصوص به اثبات برسانند. در غیر این صورت عدم صلاحیت خود را به حماسه سازان9دی که صبورانه ناظر و مدافع آرمانهای شریف انقلابشان هستند،به اثبات رسانده اند.

به گزارش صدای دانشجو متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان به مناسبت یوم الله 9 دی به این شرح است:

بسمه تعالی

امام خامنه ای (دامت برکات): نهم دی ماه ،تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.

به یقین فتنه سال 88 ظلم بزرگ مدعیان دروغگوی خط امام ، به خط امام بود. ظلمی که به پشتوانه امپراتوری رسانه صهیونیسم وبستر سازی و اجرای میدانی دروغ سازان مدعی راستگویی صورت پذیرفت .فتنه ای که حیثیت  اخلاقی انقلاب اسلامی را نشانه رفت و قصد نهایی آن شکل دهی به نظام مشروطه انگلیسی وجمهوری آمریکایی با بر اندازی حکومت اسلام وقرآن بود.

کسانی که شعار جمهوری ایرانی ، نه غزه نه لبنان و... را سرمی دادند ، در حالی که با مدعیان دروغگوی خط امام (ره) متصل بودند و درعین حال عکس امام را پاره کردند و برعلیه ولایت فقیه ونظام اسلامی که میراث گران سنگ امام (ره) بود شعارمی دادند و در نهایت به عزاداری سیدالشهدا(ع) جسارت کردند.

در چنین شرایطی این پیوند عمیق امام و امت بود که انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی را از هر گزندی مصون ساخت . این پیوند در حماسه انتخابات 85 درصدی  22خرداد ، نماز جمعه باشکوه 29خرداد و روز قدس ادامه داشت و در روز 9دی به اوج رسید. این موج عظیم ایمان مومنانه ملت عزیز ایران به ولایت فقیه و ارادت مشتاقانه به حضرت ابا عبدالله (ع)،حماسه ای آفرید که نمونه آنرا  تنها در رحلت حضرت امام(ره) مشاهد شد. حماسه ای که هم حیث اخلاقی نظام اسلامی را چون خورشید در مقابل چشم جهانیان قرار داد،وبه حیثیت نظام اسلامی انجامید و هم فضاحت اخلاقی سران خارجی و داخلی فتنه راچون روز بر همگان روشن ساخت. فضاحت کسانی که  حتاکان به شعائر عاشورا را "مردان خداجو" نامیدند.

حال با گذشت 5سال از این حماسه عظیم، عده ای از رفع حصر از سران فتنه سخن می گویند.ما دانشجوهای دانشگاهای استان همدان به شدت در این خصوص هشدار می دهیم که اگر فتنه 88 ظلم به نظام بود،تلاش جهت فراموشی فتنه دنباله این ظلم و بلکه ظلم بزرگتر خواهد بود ،مسلما حصر سران فتنه نمی تواند مجازات این همه ظلم و تجاوزبه حقوق عمومی وخصوصی ملت ایران باشد، مطالبه معین مردم در9دی 88 به گوش همه رسیده است.و این مطالبه در شعارهای مردم بیان شده ، به یقیین محاکمه عادلانه سران فتنه نتیجه ای بسیار فراتر از حصر خواهد داشت و این محاکمه خواسته مردم در طول 1825روز از حماسه عظیم 9دی می باشد.

ما دانشجویان انقلابی دانشگاههای  استان همدان ،قاطعانه هشدار می دهیم، فتنه خط قرمز مجموعه نظام اسلامی و ملت مومن ایران  است و عبور از این موضوع به منزله عدم صلاحیت تصدی مسئولیت در این نظام خواهد بود . لذا دولت محترم و به خصوص دستگاههای اداری استان لازم است با دقت کافی در انتصابات شایستگی خود را در این خصوص به اثبات برسانند. در غیر این صورت عدم صلاحیت خود را به حماسه سازان9دی که صبورانه ناظر و مدافع آرمانهای شریف انقلابشان هستند،به اثبات رسانده اند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار