مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. دى 1393 - 23:09   |   کد مطلب: 14795
بیانیه تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) در تجمع بزرگ دانشگاهیان جهت اعلام حمایت از پيامبر عظیم الشان اسلام قرائت شد.
بیانیه

به گزارش صدای دانشجو متن این بیانیه بدین شرح است، آنان که از فرستاده خدا پیامبر "امی" پیروی می کنند آنکس که صفاتش را در تورات و انجیلی که نزدشان است می یابند و آنان را به معروف دستور می دهد و از منکر باز می دارد ، پاکیزه ها را برای ایشان حلال می شمرد، ناپاکها را تحریم می کند، و بارهای سنگین و زنجیرهایی را که بر آنان بود از دوش و گردنشان بر می دارد. آنان که به او ایمان آوردند و حمایتش کردند و یاریش نمودند و از نوری که با او نازل شده پیروی نمودند، آنان رستگارانند. سوره اعراف آیه 157

آمریکا و اسرائیل در پی شکست های پی در پی اخیر در مقابل موج بیداری اسلامی یکبار دیگر با حرکتی غیرانسانی با پخش کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) به مقدسات مسلمانان توهین کرده اند و باعث خشم و ناراحتی یک و نیم میلیارد مسلمان در سراسر جهان شده اند.

پخش چنان تصاویر موهنی بیانگر ناامیدی و ترس آنان از بیداری اسلامی است. (همیشه طرفی که در حال شکست است به توهین متوسل می شود)

تشبث به تلبیس و تمویه برای آلوده نشان دادن زیباترین موجود جهان هستی، زاده افکار افرادی زبون و نابخرد می باشد که مدعی سردمداری فرهنگ و ادب و هدایتگری برای جهانیان هستند.

آمریکا باید فکر دخالت در اداره امور کشورها بخصوص کشورهای مسلمانان را از سر خود بیرون براند تا دیگر در پی شکستی که تحمل می نماید، این گونه ابراز ناراحتی نکند.

جهان استکباری در حمایت از عوامل پخش تصاویر توهین آمیز از آزادی بیان صحبت می کند. آنان اگر حامی آزادی بیان می باشند، بهتر است فکری اساسی به حال نظام سرمایه داری و جنبش 99 درصدی بکنند.

با عنایت خداوند متعال رژیم های پلید نه تنها به مقاصد شوم خود در تحقیر جامعه اسلامی و تفرقه اندازی بین مسلمانان دست پیدا نمی کنند، بلکه بار دیگر متوجه اتحاد مسلمانان خواهند شد. آنان با چنین عمل مذبوحانه ای به جامعه جهانی نشان دادند که چگونه حامی حقوق بشر می باشند و چیزی جز شکست را تجربه نکردند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ضمن محکوم کردن این اقدام غیر اخلاقی و ضد حقوق بشر خواستار مجازات دست اندرکاران و حمایت کننده اسائه ادب و توهین به مقدس ترین چهره هستی می باشند.

تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار