مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. بهمن 1393 - 0:21   |   کد مطلب: 14813
بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در خصوص نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی
نامه رهبری نه فقط یک راهبرد استراتژیک بلکه یک دیدگاه ولایی و پدرانه است
باید توجه داشت که رهبری بر خلاف اکثر سیاسیون داخلی و خارجی به واقع قلبشان برای جوانان می تپد و دغدغه ی آگاهی و حق جویی آنان را بیش از هرکس دیگری دارند و این نامه که انتشار و نوع آن در دنیا کم سابقه بوده نه فقط یک راهبرد استراتژیک است بلکه یک دیدگاه ولایی و پدرانه است.
جامعه اسلامی دانشجویان

به گزارش صدای دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در خصوص نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی بیانیه ای صادر کرد متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بامداد روز پنج شنبه دوم بهمن ماه شاهد انتشار نامه ی مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی بودیم. این نامه در شرایطی انتشار یافت که دنیای شرق و غرب مدام در حال نشان دادن اسلام به عنوان دینی خشک، طرفدار خشونت و ضد آزادی و اندیشه ورزی است. رهبر انقلاب در این نامه از جوانان غربی خواستند تا شناخت بی واسطه ای از دین اسلام به دست آورند. این حرکت هوشمندانه ی رهبری مورد استقبال بسیاری از جوانان غربی قرار گرفته است و قطعا به آنها بصیرت خواهد داد.همچنین این نامه حامل پیام های زیادی برای جوانان داخل کشور بود و رهبری به جوانان داخل، جبهه ی اصلی را نشان دادند.

در این مورد باید به ذکر دو  نکته پرداخت:

1-جریان های انقلابی و پیرو خط ولایت باید طراحی ها و عملیات خود را به نحوی برنامه ریزی نمایند تا به این استراتژی رهبری عمق دهند تا نتایج مورد نظر رهبری بیشتر حاصل شود.

2-باید توجه داشت که رهبری بر خلاف اکثر سیاسیون داخلی و خارجی به واقع قلبشان برای جوانان می تپد و دغدغه ی آگاهی و حق جویی آنان را بیش از هرکس دیگری دارند و این نامه که انتشار و نوع آن در دنیا کم سابقه بوده نه فقط یک راهبرد استراتژیک است بلکه یک دیدگاه ولایی و پدرانه است.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا ضمن  تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل عظیم الشان (ره)و مقام معظم رهبری امام خامنه ای(حفظه الله) اعلام می دارد که تمام هم و تلاش خود را در جهت نیل به اهداف مقدس انقلاب و رهبر انقلاب و این اقدام اخیرشان که همانا گفتگو با فطرت بشر، در امتداد منطق انقلاب اسلامی بود را به کار خواهد بست و تا روزی که پرچم انقلاب به دست صاحب اصلیش حضرت ولیعصر(عج)داده می شود پای این آرمانها و اهداف مقدس خواهد ایستاد.

 

والسلام

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا

دیدگاه شما

آخرین اخبار