مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. بهمن 1393 - 0:47   |   کد مطلب: 14814
علی روزبهانی در واکنش به پیاده روی وزیر امور خارجه با جان کری، گفت: ما نمی دانیم هنگامی که مردم مسلمانان در سراسر دنیا و بالاخص در ایران عزیز در پاسخ اهانت به پیامبرشان بصورت خودجوش تجمع های اعتراضی راه می اندازند و بعضا خواستار اخراج سفیر کشور فرانسه از کشور هایشان هستند این اقدام آقای ظریف چه عزتی برای کشور می تواند به ارمغان بیاورد؟
علی روزبهانی

به گزارش صدای دانشجو، علی روزبهانی دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در گفت‌وگو با خبرنگار «صدای دانشجو»؛ با بیان اینکه چندی پیش شاهد توهین نشریه فرانسوی به رسول اکرم (ص) و حمایت بی دریغ سردمداران نظام استکباری غرب  همچون آمریکا و دیگر کشورهای غربی از این حرکت ناشایست بودیم. گفت: در این بین اقدام اخیر آقای ظریف که با دعوت وزیر خارجه آمریکا عازم پاریس شدند کاری نابجا و بسیار نسنجیده و قابل تامل بود و به هیچ وجه در شان سیاست خارجی و دیپلماسی عمومی نظام جمهوری اسلامی نبود. گویا آقای ظریف با حساسیت های ملت بزرگوار ایران آشنایی زیادی ندارند که نه تنها پاسخ رد به درخواست وزیر امریکایی ندادند و حتی تاخیری نیز در سفرشان انجام ندادند بلکه دیدیم در خیابان با وزیر امور خارجه شیطان بزرگ به پیاده روی پرداختند و ما نمیدانیم این قدم زدن و خوش بش ها و خنده های از ته دل بیش از عرف دیپلماسی بین المللی بدون هیچگونه عکس العمل به اهانت علیه مقدسات مسلمانان چه مفهومی می تواند داشته باشد؟

 

ما نمیدانیم هنگامی که مردم مسلمانان در سراسر دنیا و بالاخص در ایران عزیز در پاسخ اهانت به پیامبرشان بصورت خودجوش تجمع های اعتراضی راه می اندازند و بعضا خواستار اخراج سفیر کشور فرانسه از کشور هایشان هستند این اقدام آقای ظریف چه عزتی برای کشور می تواند به ارمغان بیاورد ؟ آقای ظریف لااقل باید از ملت ایران بابت این حرکت عذرخواهی کنند. حداقل انتظار ما از ایشان این است.

 

این فعال دانشجویی در پاسخ به سوالی درباره محکومیت محمدرضا رحیمی نیز گفت:  مسئله ی بعدی که این روزها تیتر بسیاری از رسانه های داخلی شده مشخص شدن حکم محمدرضا رحیمی است. بحث اولی که باید در این خصوص مد نظر داشت روشن شدن عدم اغماض و شجاعت دستگاه قضایی است که در برخورد با متهمان در هر سطحی تعارف ندارد و این جای تقدیر است. بحث دوم اینکه مفسدین دانه درشت تر با این اقدام قوه قضاییه دچار شوک شده اند و خود می دانند که بزودی به پرونده آنان نیز رسیدگی خواهد شد. کسانی که می خواستند از این حکم قوه ی قضاییه درباره محمدرضا رحیمی استفاده ی سیاسی و جناحی کنند بدانند که بزرگترین فساد و جنایت علیه نظام و مردم را فتنه گرانی کردند که در سال 88 بزرگترین ضرر ها و خیانت ها را به کشور روا داشتند و هنوز هم در حال سرپوش نهادن بر روی این قضیه و تطهیر سران فتنه هستند که مصداق آن در همایش هفته پیششان مشاهده شد.

 

وی افزود، بنا به وظیفه ی خود بعنوان عضو کوچکی از جنبش دانشجویی استان همدان از قوه ی قضاییه درخواست کنم که  از پس آزمون بزرگ بعدی خود که همانا حکم پرونده ی آقا زاده ی معروف (م ه) است نیز بخوبی برآید و در برپایی دادگاه این مفسد اقتصادی اقدامی انقلابی انجام دهد.

 

در پایان روزبهانی گفت، مطالبه ی دوم هم خطاب به مسئولین استانی است. هنگامی که جریان دین ستیز و استکبار در حال فعالیت و نشان دادن چهره ای ناصحیح از دین اسلام و پیامبر رحمت هستند ما نیز نباید مغفول بمانیم و به دادن شعار و راهپیمایی بسنده کنیم. مسئولین فرهنگی و دینی استانی باید با اقدامات منطقی  که میتواند از فعالیت های موثر فرهنگی در معرفی صحیح چهره ی پیامبر و دین اسلام تا حتی مزین کردن نام مساجد و یا میادین شهرهای استان به نام حضرت ختمی مرتبت(ص) در واکنش به اهانت های غرب، قلوب جوانان را جذب کنند و مانع انحراف آنان در این برهه ی حساس شوند .

دیدگاه‌ها

اقای روزبهانی من به شما و تمام دانشجویان راه حق خدا قوت میگویم و ارزوی سلامتی و موفقیت روزافزون را از خداوند منان بحق پیامبر مهربانی تقاضامندم برادر کوچک شما داود اسدی

دیدگاه شما

آخرین اخبار