مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. بهمن 1393 - 14:45   |   کد مطلب: 14862
رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران، باید خود را مدیون مردم بدانند.
دکتر منصور غلامی

به گزارش صدای دانشجو، دکتر "منصور غلامی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)_ منطقه همدان، افزود: همانطور که امام خمینی (ره)، مردم را ولی نعمت می دانستند، مسئولان نظام نیز باید با ارائه خدمات شایسته به مردم، آن ها را ولی نعمت خود بدانند.

دکتر غلامی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: از جمله این دستاوردها می توان به استقلال به معنای واقعی در جمهوری بین الملل اسلامی، وابستگی و تعهد، خود باوری و خود اتکایی اشاره کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران توانستند در هشت سال دفاع مقدس، به تنهایی با یکدیگر متحد شده و در برابر دشمن ایستاده و توفیقاتی را در زمینه های مختلف مدیریت جامعه کسب کنند و به جایی برسند که با وجود تحریم ها همیشه در مقابل دشمن، حرف های ارزشمندی برای گفتن داشته و مدتی طولانی با 6 کشور دنیا پای مذاکره بنشینند و جراتی برای استفاده از زور نداشته باشند.

وی با اشاره به اهانت نشریه شارلی فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اظهار تاسف کرد و گفت: این افراد از یک سو با اسلام و مسلمانان خصومت دارند و از طرف دیگر به علت عدم شناخت از اسلام دست به چنین کارهای تاسف برانگیزی می زنند.

دکتر غلامی همچنین با اشاره به پیام رهبر انقلاب اسلامی به مردم اروپا تصریح کرد: پیام رهبر انقلاب یک پیام خاص اما  عمومی بود که همه ما باید برای روشنگری و تبیین اسلام و پیامبر(ص) در دنیا تلاش کنیم.

وی یکی از افتخارات کشور را حضور مردم در راهپیمایی ها دانست و گفت: رای گیری نشان دهنده نگاه رهبر در اتکاء به مردم بوده که مردم نیز بعد از 36 سال پای این انقلاب بوده و هستند.

دکتر غلامی یادآور شد: امسال نیز پیش بینی می شود که راهپیمایی باشکوهی صورت گیرد که با توجه به انجام مذاکرات و اعمال تحریم ها علیه کشور به طور یقین، دشمنان از این راهپیمایی تفسیرهایی برای خود خواهند داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ما نیز حامی رهبر معظم انقلاب و تیم مذاکره کننده هستیم شرایط ویژه ای را برای 22 بهمن تعریف کردیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار