مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. مهر 1396 - 12:50   |   کد مطلب: 22539
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا از مرتفع کردن مشکلات خوابگاهی با ایجاد ظرفیت‌های جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل ار خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا از ایجاد ظرفیت‌های جدید خوابگاهی در این دانشگاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد: مشکلات دانشجویان خوابگاهی به زودی مرتفع خواهد شد.

غلامی با اشاره به تلاش مسوولان دانشگاه برای حل مشکلات خوابگاهی دانشجویان تأکید کرد: با همت مسوولان معاونت دانشجویی جابجایی‌هایی در ظرفیت خوابگاهی داخل دانشگاه داشته‌ایم به طوریکه ظرفیت‌های جدیدی برای دانشجویان دختر خوابگاهی ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: تخت جدیدی در خوابگاه‌های داخل دانشگاه اضافه نخواهد شد بلکه با بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته ظرفیت‌های جدیدی ایجاد و برخی تخت‌های خالی هم شناسایی شده که ثبت‌نام از دانشجویان برای اسکان جدید آغاز شده است.

وی درباره احتمال عقد قرارداد با خوابگاه‌های خودگردان و خصوصی نیز خاطرنشان کرد: احتمال می‌دهیم مشکل 90 درصد دانشجویانی که ثبت‌نام کنند با ایجاد ظرفیت‌های جدید خوابگاهی حل شود و شاید نیازی به خوابگاه‌های خودگردان وجود نداشته باشد اما به هر حال در صورت نیاز هماهنگی‌هایی خواهیم داشت.

غلامی درباره هزینه‌ خوابگاه‌های خصوصی برای دانشجویان تصریح کرد: اگر با خوابگاه خودگردان قراردادی بستیم دانشگاه برای کاهش هزینه‌های اسکان دانشجویان مشارکت خواهد کرد چرا که هدف مسئولان به طور قطع کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های دانشجویان است.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا درباره ایجاد برخی مشکلات برای دانشجوان خوابگاهی در ثبت الکترونیکی غیبت‌ها اعلام کرد: سفارش‌هایی درباره غیبت‌های دانشجویانی که به علت مشکلات خوابگاهی نتوانسته‌اند بر سر کلاس‌ها حاضر شوند خواهم کرد.

وی در پایان تدکید کرد: مسأله اصلی دانشگاه‌ها آموزش است و مسائل رفاهی و صنفی نباید فعالیت‌های علمی و آموزشی را تحت‌الشعاع قرار دهد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار