مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. بهمن 1393 - 17:46   |   کد مطلب: 14895
رئیس دانشگاه آزاد واحد همدان گفت: مبادا نشریات دانشجویی در امواج سیاسی غرق شوند و از بیرون دانشگاه و بنگاه‌های سیاسی خط بگیرند.
سعید جامه‌بزرگی

به گزارش صدای دانشجو به نقل از  خبرگزاری فارس، سعید جامه‌بزرگی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشنواره نشریات دانشجویی استان‌های غرب کشور که به میزبانی واحد همدان برگزار شد، اظهار کرد: نشریه‌های دانشجویی رشددهنده افکار و عقیده دانشجویان است و باید به آنها نگاه ویژه‌ای شود.

وی تصریح کرد: در برهه‌ای از زمان توجه ویژه‌ای به نشریه‌های دانشجویی نشده و ما در دانشگاه شاهد افول این نشریات بودیم اما با سیاست‌های جدید معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه، دوران درخشانی فراروی نشریات دانشگاهی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد همدان تأکید کرد: همزمان با برگزاری جشنواره و به منظور شناسایی هر چه بهتر ساختار نشریات دانشجویی، باید کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برگزار شود.

وی تصریح کرد: زمانی که نشریات دانشجویی از جریان‌های بیرون از دانشگاه خط بگیرند دانشجویان آسیب می‌بینند.

جامه‌بزرگی بیان داشت: بر اساس بخشنامه‌های موجود هیچ نهادی اجازه ممیزی قبل از چاپ در نشریه دانشجویی را ندارد و باید توجه شود تا نشریات دانشجویی در امواج سیاسی غرق نشوند.

جشنواره نشریات دانشجویی استان‌های غرب کشور دانشگاه آزاد، اردیبهشت ماه سال آینده با حضور استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان به میزبانی دانشگاه آزاد همدان برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها

با عرض سلام و خداقوت خدمت همکاران ارجمند سایت وزین صدای دانشجو به پیوندهای مفید پایگاه خبری تحلیلی آوای ماغرکهگیلویه و بویراحمد در بخش سايت هاي خبري کشور در صفحه پیوندها به آدرس: http://avayemaghar.ir/link/61849 اضافه شد. باعث افتخار ماست که سایت بنده را در بخش پیوندهای سایت وزین صدای دانشجواضافه کنید. آماده هر گونه تبادل لینک با سایت ارزشمند شما هستیم. با تشکر/سید علمدار تقوی-مدیر مسئول سایت خبری آوای ماغر کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه شما

آخرین اخبار