مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. آذر 1393 - 22:10   |   کد مطلب: 14543
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
همدان میزبان سمینار آنالیز ریاضی است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از برگزاری بیست و یکمین سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن به میزبانی همدان خبر داد.
سمینار آنالیز ریاضی

به گزارش صدای دانشجو سعید جامه‌بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار صدای دانشجو از میزبانی همدان در سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن خبر داد و اظهار کرد: این سمینار در راستای تحقق اهداف بلندمدت پژوهشی، توسعه ارتباطات علمی بین پژوهشگران کشور و ایجاد محیط مناسب برای برقراری ارتباطات علمی و تبادل افکار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بیست و یکمین سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن با همکاری انجمن ریاضی ایران در روزهای پنجم و ششم آذرماه سال 93 در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی همدان افزود: این سمینار 2 روزه با موضوعاتی همچون، آنالیز تابعی، آنالیز مختلط، آنالیز فازی، آنالیز هارمونیک، جبرهای باناخ، نظریه عملگرها، سایر شاخه‌ها و کاربردهای آنالیز با همکاری انجمن ریاضی ایران برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: شروع ثبت‌نام و ارسال مقالات این سمینار از ابتدای مردادماه سال‌جاری آغاز شده و تا 15 مهرماه سال 93 ادامه داشت و در طی این مدت بیش از 200 مقاله از سراسرکشور به دبیرخانه این سمینار ارشال شده است.

جامه‌بزرگی خاطرنشان کرد:درآیین افتتاحیه این سمینار که روز چهارشنبه 5 آذر ماه در سالن اجتماعات دانشکده هنر ومعماری واحد همدان برگزار خواهد شد محمد علی دهقان، رییس انجمن ریاضی ایران، طاهر قاسمی هنری عضو شورای اجرایی انجمن ریاضی ایران و یک سخنران خارجی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با داشتن رشته ریاضی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد و دکتری ظرفیت بسیار مناسبی برای برگزاری این سمینار کشوری دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار