مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. اسفند 1393 - 0:03   |   کد مطلب: 15019
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در همایش نسخه شناسی کشور الجزایر به عنوان سخنران به ارائه مقاله پرداخت.
علی طاهری

به گزارش صدای دانشجو و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، علی طاهری عضو هیأت علمی و معاون فرهنگی  اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان  در دوّمین همایش نسخه شناسی با عنوان نسخه های خطی الجزایر از نگاه عرب وشرق شناسان" المخطوطات الجزائریه فی عیون العرب و المستشرقین " شمال آفریقا در دانشگاه احمددرایه کشور الجزایر به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با ارائه مقاله با موضوع  حضور نسخه های خطی الجزایر در کتابخانه های ایران" اسهامات مخطوطات افریقیا و الجزائر فی المکتبات الایرانیه " شرکت نموده و این سخنرانی مورد توجه شرکت کنندگان در همایش و استادان و دانشجویان دانشگاه احمد درایه قرار گرفت.

 طاهری به دلیل ارائه این موضوع چندین مصاحبه تلویزیونی ، رادیویی و مطبوعاتی در کشور الجزایر انجام داده و زمینه های همکاری و تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و دانشگاه احمددرایه فراهم گردیده است .

گفتنی است علی طاهری در کارنامه علمی خود تألیف 7 کتاب، پذیرش و ارائه 18مقاله در همایشهای بین المللی و ملی، چاپ 8 مقاله در مجلات علمی معتبر، اجرا و داوری چندین طرح تحقیقاتی و همچنین افتخاراتی همچون مدرس نمونه کشوری در سال  1386، استاد بسیجی نمونه استان همدان در سال  1386، پژوهشگر نمونه دانشگاه آزاد اسلامی ، استاد بسیجی نمونه کشور در سال 1389، استاد نمونه آموزشی دانشکده علوم انسانی در سال 1390 را دارد.

علی طاهری

دیدگاه شما

آخرین اخبار