مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. ارديبهشت 1394 - 23:51   |   کد مطلب: 15171
جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور با حضور استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.
نشریات دانشگاهی

به گزارش صدای دانشجو و به نقل از خبرگزاری آنا، مدیر فرهنگی ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان گفت: به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و ستاد هماهنگی استان همدان، جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استانهای کردستان، کرمانشاه،لرستان ،ایلام و همدان از تاریخ 14 اردیبهشت لغایت 17 اردیبهشت سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می شود.

مهدی انصاری افزود: فعالیت در عرصه نشریات یکی از مؤثرترین راه ها در رشد و تعالی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان است.

وی تصریح کرد: نشریات دانشگاهی یکی از ارکان مهم فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه هستند و دانشگاه آزاد اسلامی برای پیشبرد اهداف متعالی و ارتقاء شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی، اقدامات و راهبردهای خوبی تدوین و ابلاغ کرده که موجب ترغیب و تقویت روحیه همکاری و مشارکت گسترده دانشگاهیان در امور شده است.

مدیر فرهنگی ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان بیان کرد: جشنواره با برپایی غرفه‌ها و برپایی نمایشگاه از 14 اردیبهشت ماه آغاز و در طول زمان برگزاری شرکت کنندگان و بازدید کنندگان از کارگاههای آموزشی و نشست‌های هم اندیشی و تخصصی که با حضور اصحاب رسانه و صاحبان قلم و پیشکسوتان این عرصه برگزار می گردد بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار برپایی این نمایشگاه با رایزنی های انجام شده با چند روزنامه محلی و سایت خبرگزاری به عنوان حامیان رسانه ای جشنواره در فضای نمایشگاه حضور پویا و فعالی خواهند داشت تا در بحث تبادل اطلاعات حرفه ای و پوشش رسانه ای این رویداد فرهنگی نقش ایفا نمایند

انصاری گفت: برای شرکت کنندگان در این جشنواره برنامه های جنبی و آموزشی خاصی از جمله بازید از دفاتر خبرگزاری ها در شهر همدان و روزنامه های محلی و آشنایی نزدیک با یک محیط کار کاملا حرفه ای در نظر گرفته شده است.

جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور با حضور استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از 14 تا 17 اردیبهشت ماه در سالن کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برپا خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار