مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. مرداد 1394 - 8:56   |   کد مطلب: 15397
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از تهیه طرحی توسط برخی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، منصور کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از تهیه طرحی توسط برخی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: برخی از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواستی را درباره اجرایی شدن آئین‌نامه این شورا در کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها تهیه کردند.

وی افزود: برداشت برخی از اعضای شورا این است که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه به‌شکل دقیق اجرا نشده، زیرا براساس مصوبه این شورا کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها باید با حضور سرپرست بازرسی شورا تشکیل می‌شد.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: منتظر بودیم درخواست مربوطه را در جلسه هفته گذشته شورا مطرح کنیم که جلسه قبل تشکیل نشد. امیدواریم در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اشکالی که برخی از اعضا وارد کردند، مطرح شود.

کبگانیان در پاسخ به "آیا این مسئله می‌تواند در جلسه کمیته‌‌ای که بدون حضور سرپرست بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده،‌ ایرادی وارد کند؟" گفت: سؤال و اشکال ما معطوف به همه موارد است، باید دید جمع‌بندی جلسه شورا در این خصوص چگونه خواهد بود.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: احتمال دارد جمع‌بندی نظر اعضای شورا درباره این درخواست حاکی از متفاوت بودن نتایج جلسات گذشته کمیته نسبت به موارد جدیدی است که در این کمیته انتخاب می‌شوند.

وی در پایان گفت: منظور بنده به‌عنوان یکی از اعضایی که درخواست کتبی خود را در این باره تهیه کردم، عدم اجرای آئین‌نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌طور دقیق و در‌باره همه موارد قبل نیز هست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار