مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. مرداد 1394 - 8:53   |   کد مطلب: 15518
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با اشاره به نقش پررنگ روستاییان در رقم زدن انقلاب اسلامی گفت: اینکه فردی بیاید و به روستاییان اهانت کند نشأت گرفته از خوی اشرافیگری است.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل از فارس،حسین اورکی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگدر واکنش به توهین اخیر هاشمی رفسنجانی به روستائیان، گفت: گویا هاشمی رفسنجانی نقش پررنگ روستائیان در رقم خوردن انقلاب اسلامی را فراموش کرده است.

وی افزود: خوب است هاشمی رفسنجانی به یاد بیاورد که این انقلاب را روستائیان رقم زدند نه کارخانه‌داران. این افراد روستایی و کم‌برخوردار بودند که پای انقلاب ایستادند و هم اکنون نیز از این انقلاب دفاع می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در منزلت روستائیان گفت: امام خمینی (ره) فرمودند که انقلاب ما انقلاب کوخ‌نشینان بود و نه کاخ‌نشینان. این کوخ نشینان همان مردم روستایی هستند که پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

اورکی در پایان با تأکید براینکه روستائیان‌ مدافع نظام و انقلاب هستند، گفت: مسئولین باید از خوی اشرافیگری به دور باشند. اینکه فردی به روستائیان اهانت کند نشأت گرفته از خوی اشرافیگری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار