مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. شهريور 1394 - 8:43   |   کد مطلب: 15877
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه طرح اقتصاد پساتحریم با وجود برنامه جامع و کامل اقتصاد مقاومتی قابل پذیرش نیست، گفت: دولت برنامه بلندمدتی برای اجرای اقتصاد مقاومتی ندارد و ایجاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی می‌تواند این خلاء را جبران کند.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل ازفارس، مصطفی اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی  رویکرد دولت به اقتصاد مقاومتی را رویکرد ضعیفی خواند و گفت: اهتمام کامل دولت برای اجرای حداکثری اقتصاد مقاومتی دیده نمی‌شود.

وی افزود: البته یکسری اقدامات نمادین یا جاری دولت به نام اقتصاد مقاومتی صورت گرفته که نمی‌توان آن را حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی دانست.

این فعال دانشجویی با تأکید بر اینکه باوجود برنامه جامع و کامل اقتصاد مقاومتی مطرح کردن اقتصاد پساتحریم قابل پذیرش نیست، گفت: امروز مسئولان تنها از اقتصاد مقاومتی سخن می‌گویند و ما در عمل چیزی مشاهده نمی‌کنیم.

اسدی با بیان اینکه دولت رویکردی که تا کنون به اقتصاد مقاومتی داشته را باید تغییر دهد، گفت: دولت برنامه بلندمدتی برای اجرای اقتصاد مقاومتی ندارد و ایجاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی می‌تواند این خلاء را جبران کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید از شرایط اقتصادی بوجود آمده پس از تحریم استفاده کنیم. البته امکان دارد دولت از این فرصت بوجود آمده به درستی استفاده نکند و واردات بی‌رویه را در دستور کار قرار دهد که این وضعیت خطر جدی برای اقتصاد کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار