مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. شهريور 1394 - 8:46   |   کد مطلب: 15878
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: انگلیس روباه پیر است و بداند که اگر دوباره فتنه‌گری کند با برخورد جنبش دانشجویی مواجه خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی، داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در جمع دانشجویان بسیجی استان سمنان اظهار داشت: دانشجویان بسیجی باید فلسفه وجودی بسیج دانشجویی، طرح ولایت و خط امام (ره) را بشناسند و پس از اتمام دوره از خود بپرسند که باید چه کنیم و برای این سوال ارزش قائل شوند.

وی در ادامه گفت: یک دانشجوی جدیدالورود به دانشگاه به محض عضویت در بسیج، مخاطب فرمایشات امام خامنه‌ای در مورد دانشجوی بسیجی قرار می‌گیرد. عمر دانشجویی کوتاه است و در این دوره دانشجوی بسیجی افسر جوان جنگ نرم محسوب می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: این دوره‌ها یک نعمت است، دانشجوی بسیجی  باید به جایگاه خود در انقلاب بیندیشد و به پاسخ مناسبی برسد. اگر افق دید و نگرش ما وسیع باشد و همت عالی داشته باشیم آنگاه فردی مثل شهید چمران خواهیم شد مقام معظم رهبری هم می‌فرمایند: « من آرزویم این است که خروجی دانشگاه‌ها مانند شهید چمران باشد.»

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در ادامه تاکید کرد: امام(ره) به دلیل داشتن افق دید وسیع توانست انقلاب اسلامی را در مقابل تمام مستکبران به پیروزی برساند و به این دلیل است که رئیس جمهور آمریکا پس از 36 سال می‌گوید با ایران اسلامی هیچ کاری نمی‌توان انجام داد و تنها راه باقیمانده ما مذاکره و توافق بود.

وی با بیان اینکه جبهه حق همواره در اقلیت بوده و با همین اقلیت تمام نقاط عطف دنیا مربوط به جبهه حق است، افزود: هرجایی که در تاریخ یک پیچ تاریخی انجام گرفته است جبهه حق آنرا انجام داده است. وعده خداوند این است که هرکس مرا و دین مرا یاری کند من خود او را یاری خواهم کرد.

گودرزی ادامه داد: ما بر اساس فهم درست از ولایت فقیه باید کار خود را انجام داده و سپس روشنگری کنیم. جنبش دانشجویی در یک کلمه خلاصه می‌شود و آن کلمه روشنگری است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه افکار عمومی از جنبش دانشجویی جهت و شکل می‌گیرد، اضافه کرد: جنگ نرم چیزی جز اثرگذاری بر افکار نیست و دشمن در صدد اثر گذاری بر افکار عمومی جبهه انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به بحث مذاکرات هسته‌ای تاکید کرد: شاخص و خط قرمز ما در مذاکرات هسته‌ای منافع ملی است. متاسفانه در متن برجام امتیازاتی که ما می‌دهیم شفاف است اما نحوه برداشتن تحریم‌ها مبهم است.

گودرزی در ادامه یادآور شد: جنبش دانشجویی 20 سوال در مورد برجام مطرح کرده و دولت و مجلس باید به این سوالات پاسخ دهند. باید در کرسی‌ها و نشست‌ها در دانشگاه‌ها اقتصاد و سیاست پس از توافق بحث و بررسی شود. نباید پرداختن به مسئله برجام باعث ایجاد اختلاف در کشور  و غفلت از اقدامات دشمن شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت مردان باید به داخل باشد، گفت: با فساد اقتصادی باید برخورد شود. باید به ظرفیت‌های داخلی توجه شود اما متاسفانه در این دولت این نگاه وجود ندارد و هرجا که وابستگی داشته باشیم به مشکل خواهیم خورد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد: به سه دلیل آشتی آمریکا با ما امکان پذیر نیست، اول اینکه دست آشتی به سوی ما دراز نشده است، دوم آمریکا از خوی استکباری دست بر نمی‌دارد و سوم اینکه ما از اسلام و استکبار ستیزی دست بر نمی‌داریم.

وی در ادامه با اشاره به رفتار خصمانه انگلیس با ایران افزود: انگلیس روباه پیر است و بداند که اگر دوباره فتنه‌گری کند با برخورد جنبش دانشجویی مواجه خواهد شد.

گودرزی در پایان اظهار داشت: جنبش دانشجویی باید مطالبه‌گری داشته باشد، به وظیفه خود عمل و فهم درست از انقلاب را ارائه کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار