مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. شهريور 1394 - 8:35   |   کد مطلب: 15887
رئیس بسیج دانشجویی استان همدان گفت: بیش از 2 هزار دانشجوی ارشد و دکتری در مجموعه بسیج دانشجویی آمادگی خود را برای کمک به اقتصاد دانش بنیان به منظور دستیابی به اقتصاد مقاومتی اعلام می‌دارند.

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم،طیب فریادرس ظهر امروز در آئین اختتامیه اردوهای جهادی اظهار داشت: برای رسیدن به رستگاری داشتن سه شرط رعایت تقوا، شفاعت و بهره‌گیری از امکاناتی که خداوند در اختیار افراد قرار داده و جهاد لازم و ضروری است.

رئیس بسیج دانشجویی استان همدان افزود: برخی تنها با خواندن نماز و گرفتن روزه به دنبال رستگار شدن هستند و از جهاد در راه خدا غافل هستند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در باب جهاد اشاره و تاکید کرد: در صورتی که جهاد در مقابل دشمن باشد، همراه با تلاش مضاعف و هدفمند گردد، جهاد با معنی و اثرگذار را ارائه داده است.

فریادرس شناخت دشمن در جامعه را امری ضروری و مهم قلمداد کرد و گفت: نخستین شرط جهاد دشمن شناسی است و تا زمانی که به شناخت کامل از دشمن نرسیم لفظ مومن شایسته به ما اعطا نمی‌شود.

وی اظهار داشت: جهاد تنها به مفهوم نظامی اختصاص نمی‌یابد و در هر زمان و با هر شرایطی می‌توان جهاد کرد.

رئیس بسیج دانشجویی همدان عنوان کرد: لازمه جهاد کردن داشتن تقوا است و بدون تقوا جهاد بی‌معناست.

وی با بیان اینکه ما مدیون امام راحل و شهدا هستیم، افزود: اگر جهاد در معنای واقعی خود در جامعه عملیاتی و اجرا شود کشور ما پیشرفت می‌کند.

فریادرس با بیان اینکه مهمترین مشکل کشور اصلی ما در حال حاضر فساد است، بیان کرد: برخی تصور می‌کنند منفعت کشور ما در ارتباط با خارج است و باید بدانند ما با ارتباط مخالف نیستیم.

وی به شرایط ارتباط با کشورهای غربی اشاره و تصریح کرد: اگر ارتباط ما ارتباطی دو سویه باشد و کشور ما مصرف کننده کالاهای وارداتی غربی نشود و از طرفی اقتصاد مقاومتی مورد توجه باشد می‌توان به ارتباط امیدوار بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار