مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. شهريور 1394 - 13:57   |   کد مطلب: 15893
مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به وظیفه بسیج دانشجویی در شرایط فعلی کشور گفت: بسیج دانشجویی باید اقتصاد مقاومتی را در کشور تبیین کند.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل از تسنیم، داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در جمع دانشجویان بسیجی اظهار داشت: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد و از مسیر اصلی منحرف نشود باید راه‌کار‌هایی را برای تداوم و به سرانجام رساندن این انقلاب طراحی و اجرا کنیم.

وی گفت: بسیج یکی بزرگترین‌ جریانات کشور است که این جریان همواره باید در مسیر انقلاب اسلامی و تبیین جایگاه نظام حرکت کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: ما در بسیج قدرتی بزرگتر از قدرت سه قوه را در اختیار داریم و آن افکار عمومی است و این بسیار مهم این است که هرکسی درست جایگاه خود را تعریف کند.

گودرزی اضافه کرد: ما نباید انقلاب و خودمان را دست کم بگیریم؛ امروز جنگ، جنگ امکانات نیست بلکه جنگ اراده‌ها است، البته جایگاه امکانات هم مهم است ولی این مسئله نباید موجب دست کم گرفتن قدرت اراده مردم شود.

وی تاکید کرد: بسیج دانشجویی در تمام کشور باید به سمت تبیین اقتصاد مقاومتی و اجرایی کردن این موضوع برود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این امر بسیار مهم است.

گودرزی ادامه داد: امروز فضای کاذبی درست شده است که کالای داخلی را بی‌کیفیت می‌خوانند حتی اگر این‌گونه هم باشد، الان که در جنگ هستیم باید شرایط را درست میسر کنیم، امروز علاوه بر هم‌افزایی، ابتکار و گروهی عمل کردن در مسیر اقتصادی باید به صورت چریکی نیز وارد عمل شویم و این امر مهم اقتصاد مقاومتی را حتی نفر به نفر تبیین کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی گفت: امروز اگر مقام معظم رهبری می‌فرمایند که اجازه نفوذ نمی‌دهیم، این ما هستیم که نباید چنین اجازه‌ای بدهیم زیرا رهبر فقط مسیر و خط را نشان می‌دهد و این ما هستیم که باید وارد عمل بشویم.

وی افزود: باید بدانیم آفت‌های انقلاب کجاست و نقش دانشجوی بسیجی چیست؟ ما باید تصمیم بگیرم تا کجا انقلابی هستیم و انقلابی بودن به چه معنا است، چگونه می‌توان انقلابی ماند و عمل کرد؛ چرا برخی در میانه راه از قطار انقلاب پیاده می‌شوند.

**باید تنور آرمان‌ها را گرم نگاه داشت

گودرزی گفت: باید بدانیم برای تداوم انقلاب اقداماتی لازم است که از جمله آن جریان‌سازی و ایجاد گفتمان در راستای آرمان‌ها است، باید تنور آرمان‌ها را گرم نگاه داشت. شاید افرادی این آرمان ها را قبول نداشته باشند. دانشجویان بسیجی به صورت مداوم گفتمانی صحبت کنند و آرمان‌ها را مطالبه کنند؛ هر مسئولی با هر سلیقه‌ای اگر هم از این آرمان‌ها فاصله گرفته باشد لیکن مجبور خواهد بود خودش را با آرمان‌ها وفق دهند.

وی تصریح کرد: اگر یکی از راه‌های تداوم انقلاب اسلامی جریان‌سازی و گفتمان‌سازی آرمان‌ها است با نگاه واقع بینانه این دانشجویان بسیجی هستند که باید این جریان‌سازی را انجام دهند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد: شما دانشجویان باید فرصت باهم بودن را غنیمت بشمرید و از این با هم بودن برای فهم کار و پیشبرد اسلام استفاده کنید.

گودرزی  در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات اشاره کرد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 موضوع مقابله با استکبار و مقاومت در اصول و آرمان‌ها مطرح بود و همه کاندیداها حتی اگر در این حوزه مردد بودند مجبور بودند در این مورد صحبت کنند و برنامه ارائه دهند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خداوند نیست و این اصل باید تکرار شود که متاسفانه امروز بعضی‌ها خدا را فراموش کرده و قدرت آمریکا و انگلیس را باور کرده‌اند در حالی که غافل از قدرت خدا هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار