مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. مهر 1394 - 10:03   |   کد مطلب: 16026
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: آقای ظریف سریعاً نسبت به رد یا تایید خبر دست دادنش با اوباما اقدام کند.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در واکنش به انتشار خبر دیدار ظریف و اوباما بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَن تَرْ‌ضَىٰ عَنکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَ‌ىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّـهِ هُوَ الْهُدَىٰ وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُم بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللَّـهِ مِن وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ‌
و هرگز یهودیان و ترسایان از تو راضى نمى‌شوند، مگر آنکه از کیش آنان پیروى کنى. بگو: «در حقیقت، تنها هدایت خداست که هدایت [واقعى‌] است.» و چنانچه پس از آن علمى که تو را حاصل شد، باز از هوسهاى آنان پیروى کنى، در برابر خدا سرور و یاورى نخواهى داشت.
سوره مبارکه بقره – آیه 120

تقابل جدی انقلاب اسلامی با نظام سلطه، رویارویی آنها را تبدیل به جنگی ابدی نموده که هیچ‌گاه جز با نابودی نظام سلطه پایان نخواهد پذیرفت.

امروزه نماد تام و تمام نظام سلطه، آمریکای جهان‌خوار است که به درستی امام(ره)  بزرگوارمان آن را شیطان بزرگ نامیدند.

در کشور ما دشمنی با آمریکا تبدیل به یک فرهنگ عمومی شده، چرا که مردم ایران اسلامی با نگاهی بصیر و عمیق در طول تاریخ شاهد خیانت‌ها و جنایت‌های آمریکا علیه خود بوده‌اند.

هر چند بوده‌اند برخی مسئولان که نگاهی دیگر نسبت به آمریکا و نظام سلطه داشته‌اند و جنگ عقیده را تنها به یک منازعه دست پایین تقلیل داده‌اند و گمان کرده‌اند که اگر با کدخدا همنوا شویم، اگرچه به قیمت زیر پا گذاشتن اصول و ارزش‌های‌مان باشد، تمام مشکلات‌مان!!! بر طرف خواهد شد.

متاسفانه در خبرها آمده که وزیر امور خارجه کشورمان به صورتی اتفاقی!!!! با رئیس‌جمهور آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و احوال‌پرسی نموده است.

این خبر موجب تعجب دانشجویان انقلابی شد و برخورد واجب دانستند تا براساس وظیفه راستین خود که در کلام امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری متجلی گردیده و بر‌اساس روحیه انقلابی و دغدغه‌مندی برای حفظ اصول اساسی انقلاب اسلامی مواردی را با جناب دکتر ظریف درمیان گذارد:

آقای ظریف

1- احساس می‌شود بلافاصله باید برای تایید و یا رد این خبر اقدام و موضع خود را نسبت به آن مشخص نمایید، چرا که قطعا این اتفاق در قضاوت‌های مردم عزیزمان و همچنین فرزندان ایشان به عنوان دانشجویانی که موذن جامعه هستند، نسبت به شما و اقدامات صورت گرفته از سوی شما تاثیر خواهد گذاشت.

بدانید که اقدامات شما دقیقا از سوی جوانان انقلابی رصد می‌شود و شما باید نسبت به اقدامات خود در پیشگاه مردم شریف ایران پاسخگو باشید.

این اقدام جنابعالی در صورت صحت خبر مورد سوال جدی است که امیدواریم برخلاف موارد قبلی جوابی درست و قانع‌کننده برای آن داشته باشید.

جناب وزیر

2- فراموش نکنید که آمریکایی‌ها جز به نابودی ما قناعت نخواهند کرد و بارها خود بر آن تاکید کرده‌اند. امیدواریم که شما نقش امریکا در کارشکنی‌های ابتدای انقلاب در جنگ نابرابر هشت ساله تا فتنه سال 88 را فراموش نکرده باشید.

امیدواریم جنایت‌های آمریکا درمورد تحریم‌های ناعادلانه علیه کشورمان را فراموش نکرده باشید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم صحیفه امام‌خمینی(ره) را یک بار با نگاه حضرت‌شان(ره) به آمریکا مطالعه کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم یک بار تاریخ جنایت‌های آمریکا علیه ایران عزیز را بخوانید. پیشنهاد می‌شود تا یک بار مواضع غربیان علیه ایران اسلامی را بخوانید تا عمق دشمنی آنها را متوجه شوید.

جناب ظریف

3- بدانید که هر چه در برابر دشمن کوتاه بیاید آنها پیشروی خواهند کرد. مگر سیاست تساهلی و تسامحی زمان اصلاحات در برابر غرب را فراموش کرده‌اید؟ مگر نامه سال 2003 ریاست دولت اصلاحات به بوش را فراموش کردید؟ مگر نامه نمایندگان مجلس ششم به کنگره آمریکا را فراموش کرده‌اید؟ آیا نتیجه آن تساهل‌ها پیشرفت ما بود یا جری شدن دشمن برای طراحی براندازی انقلاب ما؟

جناب دکتر

4- امروز باید شما پاسخ‌گو باشید که آیا نگاه گرگ و میشی آمریکا به ما تغییر کرده که امروز شاهد گپ و گفتگوی شما با اوباما هستیم. روزی مذاکرات هسته‌ای بهانه شد و امروز قضا و قدر الهی!!! کاش در همان جا به یاد می آوردید که شما با شیطان بزرگ دست می‌دهید، شیطانی که آشکارا به دشمنی با شما افتخار می‌کند.

آقای ظریف به راستی به کجا چنین شتابان؟

و اما سخنی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

در پایان از نمایندگان محترم مجلس می‌خواهیم تا ضمن فراخوان وزیر امور خارجه به مجلس علت این دیدار را از ایشان سوال نمایند و به جناب وزیر یادآوری کنند که ایشان وزیر جمهوری اسلامی ایران هستند و نه وزیر افکار و باورهای خود. امید است این اقدام مجلس محترم از قبح‌شکنی‌های دیگر جلوگیری نماید.

و من الله توفیق

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار