مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. مهر 1394 - 22:52   |   کد مطلب: 16033
استاندار همدان گفت: دانشگاه آزاد در گردشگری سلامت همدان سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش صدای دانشجو،محمدناصر نیکبخت در هشتمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد استان همدان  با اشاره با اینکه باید کنکور را برای توسعه تحصیلات تکمیلی در شهرستان‌ها حذف کرد، تصریح کرد:  دانشگاه آزاد در مقاطع کارشناسی به کارشناسی ارشد و دکتری رتبه خوبی دارد و باید حضور خود را در فضای آموزشی کشور حفظ کند.

وی ادامه داد: زیان‌ده شدن دانشگاه آزاد نباید سبب پاک کردن صورت مسئله شود، بلکه باید از ظرفیت‌های دانشگاه در زمینه سرمایه‌گذاری؛ استفاده شود.

نیکبخت با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد برای حل مشکلات  مالی خود در فرصت‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری کند، خاطرنشان کرد: اگر این اقدام در زمان مناسب انجام نشود،  ممکن است دانشگاه را با مشکلاتی مواجه شود.

وی گردشگری را فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری دانست و گفت: گردشگری سلامت می‌تواند فرصت خوبی باشد تا گردشگران خارجی و حوزه خلیج فارس نیازهای درمانی خود را از این طریق برطرف کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه انتظار می‌رود دانشگاه آزاد در حوزه گردشگری سلامت ورود کند، اظهار کرد: موافقت اولیه از وزیر بهداشت برای اینکه استان به عنوان قطب پزشکی غرب کشور معرفی شود اخذ شده زیرا همدان از کادر پزشکی مجربی برخوردار بوده و می‎‌تواند در این زمینه به عنوان یکی از برندهای مشهور مطرح شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار