مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. مهر 1394 - 19:29   |   کد مطلب: 16040
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان:
بیعت نمادین ظریف با شیطان بزرگ دهن‌کجی به آرمان‌های انقلاب است
شورای تبیین و مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در بیانیه‌ای در خصوص عملکرد وزیر امور خارجه اعلام کرد: بیعت نمادین ظریف با شیطان بزرگ را چیزی جز دهن‌کجی به آرمان‌های انقلاب و خون شهدا نمی‌دانیم.

به گزارش صدای دانشجو، شورای تبیین و مواضع بسیج دانشجویی استان همدان، بیانیه ای در خصوص عملکرد وزیر امور خارجه صادر کرد.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:

اعوذ به ا... من امریکا شیطان عظیم
كُتِبَ عَلَيْهِ أَنَّهُ مَن تَوَلَّاهُ فَأَنَّهُ يُضِلُّهُ وَيَهْدِيهِ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ‌ (سوره حج آیه 4)
بر [شيطان‌] مقرر شده است كه هر كس او را به دوستى گيرد، قطعاً او وى را گمراه مى‌سازد و به عذاب آتشش مى‌كشاند.
محضر جناب آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه دولت یازدهم(دامت شوکته)
صرف نظر از اینکه دست دادن شما با شیطان بزرگ پیش بینی شده یا اتفاقی بوده است بهتر است بدانید که خوب هم میدانید، بدون شک هیچ اقدامی در سطح ریاست جمهوری امریکا اتفاقی نیست،و دست دادن با نماینده شیطان عظیم اقدامی ناشایستی که به نمایندگی از طرف دولت یازدهم بود و در ایام غدیر خم اتفاق افتاد ،شیطانی که دستانش به خون میلیونها مسلمان آغشته است. 

اگر با این اعمال مضحکانه که عمدا یا از روی جهالت اتفاق افتاده است و یا به نظر برخی تحلیلگران پای دلالان سیاسی به میان بوده است میخواهید به نوعی اسباب سوء تفاهمات با امریکا را حل کنیدباید به استحضار شما برسانیم که ما با امریکا سوء تفاهمی نداریم(امریکا همان شیطان بزرگ است و هیچ سوء تفاهمی در کار نیست)
وقتی راس دولتی که شما وزیر آن هستید در سازمان ملل به گونه ای سخن میراند که گویا ملت ما تا قبل از سال 1392 جنگ طلب بوده اند دیگر از شما انتظار اقدامی جز این نمی رود. این را میتوان ذیل همان تفکری تشریح کرد که بعد از مذاکرات نمیشودهر حرفی را زد، و باید خوش رقصی را پیشه عمل قرار داد،این نوع تفکر خطر ناک است!!!
وزیر محترم امور خارجه :
شما باید به جهت جایگاه سیاسی، اولین سنگر بان در برابر نفوذ سیاسی دشمن باشید نه اینکه به جای آن دست به قبح شکنی زده وآب در آساب دشمن بریزید.که این به دور از شعار تدبیر و امید است.

پیام ما دانشجویان به عنوان فرزندان حضرت امام و رهبری و امت همیشه بیدار جامعه اسلامی و انقلابی ایران این است که این دست دادن به نمایندگی از طرف دولت بوده است نه به نمایندگی از طرف ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران ،بلکه دست دادن با اوباما از طرف ملت ما قابل قبول نخواهد بود و هیچ افتخاری برای دستگاه دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی به ارمغان نمی آورد، هیهات که خون شهدا و جنایات استکبار که در راس آنها امریکاست ، را با بگو بخند و دست دادن معامله کنیم. از این نوع اقدامات و بیانات که در سطح دولت و نماینده دولت و دستگاه دیپلماسی اتفاق افتاده است خشنود نیستیم و این بیعت نمادین با شیطان بزرگ را چیزی جز دهن کجی به آرمانهای انقلاب و خون شهدا نمیدانیم و آن را تقبیح می‌کنیم.

وزیر محترم امور خارجه بابت این اشتباه عامدانه و یا جاهلانه که مرتکب شده است باید از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار