مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. مهر 1394 - 5:26   |   کد مطلب: 16044
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از چهار محصول دانشگاه آزاد واحد همدان رونمایی کرد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از ایسنا، رئیس دانشگاه آزاد با همراهی معاونانش و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی همدان از چهار محصول دانشگاه آزاد واحد همدان رونمایی کرد.

این رونمایی با بازدید از نمایشگاه دستاوردها و تولیدات علمی و فناوری دانشگاه آزاد واحد همدان همراه بود.

مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد همدان گفت: در این نمایشگاه 40 محصول عرضه شده است که 14 عدد از محصولات گواهی ثبت اختراع دارند و در مورد 8 محصول نیز بحث‌های دانش بنیان آن دنبال می‌شود.

"محمدمهدی شیرمحمدی" با بیان اینکه 18 محصول نیز برای نخستین بار در این نمایشگاه ارائه می‌شود، گفت: یکی از چهار محصولی که امروز رونمایی شد، کاغذ نیترات‌سنج است که توانایی تشخیص نیترات موجود در آب را دارد.

وی ادامه داد: محصول دیگر این نمایشگاه دستگاه ضربان قلب است که با گذاشتن انگشت بر روی آن، تعداد ضربان قلب را تشخیص می‌دهد.

شیرمحمدی محصول دیگر را دماسنجی عنوان کرد که قابل استفاده برای نوزادان است و گفت: این دماسنج به صورت بازوبند به بازوی کودک بسته می‌شود و اگر دمای بدن نوزاد بالا برود، به گوشی موبایل والدین آن آلارم می‌دهد.

وی با معرفی محصول چهارم که کنترل هوشمند آنالوگ است، تصریح کرد: باقی غرفه‌های حاضر در نمایشگاه شامل واحدهای استان و دستاوردهای آنها و غرفه انتشارات دانشگاه است که کتاب‌های منتشر شده دانشگاه را معرفی می‌کند.

شیرمحمدی در پایان گفت: دانشگاه آزاد نخستین مرکز رشد خودرو را در کشور دارد و سه خودرو ساخته شده مرصاد، خودروی زائربر برقی و خودرو کارتینگ در این نمایشگاه در معرض دید گذاشته شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار