مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. مهر 1394 - 7:50   |   کد مطلب: 16084
مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به عملکرد بسیج دانشجویی در زمینه توافق و برجام گفت: اقتصاددانان حل شدن مشکلات اقتصادی ایران با توافق را ثابت کنند.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از  تسنیم، داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در جمع دانشجویان و مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت: بسیج دانشجویی در مسئله برجام با کسی دعوای سیاسی ندارد و با دیدگاه صرفاً تخصصی به بررسی کاملاً کارشناسانه آن پرداخت.

وی افزود: ما با شاخص قرار دادن منافع ملی و با محورهایی همچون رفع تحریم‌ها و امنیت داخلی به این نتیجه رسیدیم که این توافق بدون اصلاح نقاط ضعفی که دارد به مصلحت منافع ملی نیست و این مسئله را صراحتاً اعلام کردیم که با این متن تحریم‌ها لغو نمی‌شود و از نظر امنیتی نیز این متن به سود ملت ایران نخواهد بود.

گودرزی تصریح کرد: به‌دلیل اینکه بررسی‌ها کاملاً تخصصی و کارشناسی بوده‌ است، بارها از کارشناسانی که نظری غیر از آنچه ما اعلام کردیم دارند، برای مناظره دعوت کردیم.

وی گفت: از اقتصاددانان دعوت می‌کنیم که بیایند و اثبات کنند با این توافق می‌توان مشکلات اقتصادی ایران را حل کرد.

گودرزی با انتقاد از اولویت قراردادن منافع شخصی و جناحی بر منافع ملی توسط برخی افراد گفت: متأسفانه برخی نمایندگان کمیسیون برجام مجلس را دور زدند و طرحی را در صحن مجلس ارائه دادند که هیچ حرف خاصی به جز یک متن سیاسی و سرکاری در خود ندارد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با تقدیر از زحمات و نقش‌آفرینی‌ای که دانشجویان در روشنگری و تبیین ابعاد مختلف برجام داشته‌اند، افزود: از تمامی دانشجویانی که با برگزار کردن کارگروه‌های تخصصی، کرسی‌های آزاداندیشی و تولید محتواها و غیره به بررسی دقیق و کارشناسانه برجام پرداختند، تشکر می‌کنم.

وی اظهار داشت: نقش‌آفرینی‌ای که بسیج دانشجویی در مسئله برجام داشته به یکی از برگه‌های زرین این تشکل دانشجویی تبدیل شد. بسیاری از مسئولین از شورای امنیت ملی تا کمیسیون برجام از جزوات و تولیدات دانشجویان بسیجی که به بررسی تخصصی - کارشناسی برجام پرداخته بود، استفاده کردند.

گودرزی در ادامه از دانشجویان خواست به روشنگری‌های خود در این مسئله ادامه دهند و گفت: از برجام نمی‌توان به‌سادگی عبور کرد.

وی گفت: بررسی این مقوله در قالب کرسی‌های آزاداندیشی، همایش‌های تخصصی، مناظره و نشریه و غیره از اهمیت بالای برخوردار است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار