مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. مهر 1394 - 9:01   |   کد مطلب: 16100
برخلاف تغییر وزیر علوم، همچنان برخی از اساتید دست از سیاسی بازی بر نداشته و به ویژه اساتید فتنه‌گر و حامیان فتنه در پی همراه کردن دانشجویان با فتنه 88 هستند.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از دانا،بیش از دو سال و نیم  از روی کار آمدن دولت یازدهم می‌گذرد که حدود یک سال اول این دولت، وزارت علوم به خاطر مسائل حاشیه‌ای نتوانست در مسیر اصلی خود که همان رشد علمی کشور است، حرکت کند.

در همان یک سال اول با استیضاح فرجی دانا، امیدها برای بهبود اوضاع علمی کشور بسیار شدت گرفت و انتظار می‌رفت که محیط دانشگاه ها از فضای سیاسی قبل از روی کار آمدن فرهادی خارج شده و اساتید به جای یارکشی، به بهبود اوضاع علمی کمک کنند.

این در حالی است که با تغییر وزیر علوم، همچنان برخی از اساتید دست از سیاسی بازی بر نداشته و به ویژه اساتید فتنه‌گر و حامیان فتنه در پی همراه کردن دانشجویان با فتنه 88 هستند.

 

در همین راستا، یکی از اساتید که سابقه سیاسی وی در دوران فتنه 88 نیز معلوم بوده در یکی از دانشگاه‌های استان تهران، به جای تدریس مباحث محوله و سرفصل های درسی، وقت کلاس را برای اثبات ادعای دروغ تقلب در سال 88 اختصاص مب دهد.

وی در همین راستا به برخی از لطمه های وارد شده از سوی فتنه گران به کشور افتخار کرده و از آنها حمایت و دفاع می کند؛ تا جایی که از حملات فتنه‌گران به اماکن عمومی دفاع می کند.

این استاد در جایی دیگر به نظام جمهوری اسلامی توهین کرده و ولایت فقیه را دیکتاتوری خوانده است.

لازم به ذکر است این دانشگاه که یکی از موسسین آن یکی از وزرای فتنه گر دولت اصلاحات است، سابقه طولانی در دعوت از فتنه گران برای سخنرانی داشته است.

کانون ها و انجمن های علمی زیادی در این دانشگاه فعالیت می کنند که به دلیل جو غالب مسئولین دانشگاه این کانون ها با گرایش های اصلاح طلبی و حمایت از فتنه در دانشگاه فعالند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار