مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. آبان 1394 - 17:03   |   کد مطلب: 16151
وزیر دفاع سابق دولت دهم گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی همه معادلات کنونی جهان در روابط قدرت را بهم زده است وانقلاب اسلامی تنها جریانی که در مقابل تروریسم ایستاده است و در همه جبهه ها قدرتمندانه و موفقیت چشم گیر و یک جامعه پر نشاط و و رو به جلو داشته است.

به گزارش صدای دانشجو، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع سابق دولت دهم شامگاه چهارشنبه در هفتمین یادواره پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان که به یاد شهدای مدافع حرم و با حضور پیکر پاک شهید گمنام تازه تفحص شده از جزیره مجنون  و همراه با نوحه سرایی های مداح اهل بیت در مسجد فاطمه الزهرا (س) این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: هر زمانی عاشورا و هر زمینی کربلا است زیرا مبارزه ای که حضرت اباعبدالله حسین(ع) انجام دادند حرکتی است که تا کرانه ظهور ادامه دارد و اگر چند نقطه عطف را در تاریخ اسلام بخواهیم در نظر بگیریم مبعث، غدیر، عاشورا و ظهوراست و عاشورا تا ظهور ادامه دارد.

وزیر دفاع سابق دولت دهم با بیان اینکه اگرامروز انقلاب اسلامی در یک موقعیت بلند قرار دارد ناشی از عمق وجود شهدایی است که با رفتن خودشان به پیکره انقلاب دمیدند افزود: همه ما مدیون خون های پاکی هستیم که از عمق تاریخ عاشورا را برای ما زنده کردند و این خون شهدا است که تمدن ساز است و تمدنی که اسلام می خواهد بسازد تمدنی مبتنی بر ایمان و معنویت است و حال اگر مقایسه کنیم کدام تمدن می تواند  برای انسانها به گونه ای باشد که آنها را به سر منزل تکامل و عشق برساند.

سردار وحیدی با بیان اینکه امروز گفتمان انقلاب اسلامی همه معادلات کنونی جهان در روابط قدرت را بهم زده است افزود: انقلاب اسلامی امروز تنها جریانی که در مقابل تروریسم ایستاده است و در همه جبهه ها قدرتمندانه و موفقیت چشم گیر و یک جامعه پر نشاط و و رو به جلو داشته است و این اصلا با معادلات عادی نمی سازد و چطور شده است که یک جامعه به این وضع شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی و کمک مستشاری ایران در سوریه ، عراق و یمن نبود امروز همه کشورها منطقه در آتش تروریسم می سوختند.

وی با اشاره به اینکه الگوی قدرتی که ایران درست کرده است یک الگوی بزرگ عملی، سیاسی است که حتی در بین غیر مسلمانان نیز الگو سازی شده است افزود: پیام عمده این قدرت به جوان ها است و خوب باید این قدرت ها را بشناسند و از عمق پایبند به این قدرت ها باشند.

وی خاطر نشان کرد: امروز هم عاشورا در جریان است و هرچه داریم از شهدا است و امروز با یک رهبر حسینی و یک حرکت حسینی و سربازان حسینی این مسیر را به جلو می بریم.

سردار وحیدی در پایان مراسم ضمن قدردانی از برگزارکنندگان مراسم افزودند: از روح پر فتوح شهدا مدد می گیریم برای پیمودن این راه ، خداوند ما را جزء پیروان و رهروان صدیق آنان قرار دهد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار