مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. آبان 1394 - 23:09   |   کد مطلب: 16166
اردوی آموزشی تشکیلاتی با همکاری انجمن های اسلامی بیرجند علوم پزشکی همدان، بوعلی سینا همدان و دانشگاه تفرش در طی 3 روز با حضور اساتید مجرب در شهر مقدس قم برگزار گردید.

به گزارش صدای دانشجو،اردوی آموزشی تشکیلاتی تعدادی از دفاتر انجمن اسلامی در روزهای 6 تا 8 آبان در شهر مقدس قم و در جوار مسجد جمکران برگزار شد.این اردو با همکاری انجمن های اسلامی بیرجند علوم پزشکی همدان، بوعلی سینا همدان و دانشگاه تفرش در طی 3 روز با حضور اساتید مختلفی برگزار شد.

از ثمرات این اردو می توان به بعد معرفتی و بصیرتی آن اشاره کرد که حضور در کنار مرقد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بر کت آن را مضاعف کرده است.

شروع برنامه درس اخلاق با حضور آیت الله احدی واجرای برنامه قدیری ابیانه پیرامون پروژه ی نفوذ دشمن و اقدامات و شگرد های آن در این زمینه انجام گرفت.

در این اردو  آقای دکتر حسینی از دبیران اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل دانشجویی  پیرامون اخلاق تشکیلاتی و فوائد کار تشکیلاتی و تبیین جایگاه تشکیلات به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه آقای احمدی دبیر اتحادیه به معرفی سابقه و تاریخچه ی تشکیل انجمن های اسلامی پرداختند.

ودر پایان مهندس مومن نسب در باب فضای مجازی ، شرایط حاکم بر این فضا و بیان آسیب های آن برای دانشجویان روشنگری و مهندس عسکریان پیرامون راهکارهای مدیریت تشکیلات برای دانشجویان نکاتی را بیان کردند.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار