مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. آبان 1394 - 23:39   |   کد مطلب: 16247
ضرغامی در همایش جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور:
دانشجویان، رهنمود رهبری را جدی بگیرند
رئیس سابق سازمان صداوسیما:دانشجویان، رهنمود رهبری در خصوص تعمیق دانش دینی و سیاسی را جدی بگیرند و از معارف قرآنی، تاریخ اسلام و حوادث تاریخ سیاسی معاصر بهره گیرند.

عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صداوسیما در سخنرانی در همایش جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور که در دانشگاه الزهرا برگزار شد به ایراد سخن پرداخت.

رئیس سابق سازمان صداوسیما در مورد رابطه دانشجویان با دولت گفت: دانشجویان باید با لحن نرم و دلسوزانه، اشکالات و نقاط ضعف دولتمردان را با استدلال و منطق و شجاعت و صراحت بیان کنند. جامعه اسلامی دانشجویان سابقه طولانی و افتخارآمیز در جنبش دانشجویی دارد و همواره در خط امام و رهبری حرکت کرده است.

وی همچنین گفت: دانشجویان، رهنمود رهبری در خصوص تعمیق دانش دینی و سیاسی را جدی بگیرند و از معارف قرآنی، تاریخ اسلام و حوادث تاریخ سیاسی معاصر بهره گیرند.

ضرغامی در این سخنرانی با اشاره به آیات (٧٦-٧٣) سوره اسری گفت: این آیات مبانی محکمی در نحوه مواجهه با شیطان بزرگ در اختیار ما قرار می دهد. مشرکان از پیامبر خواستند تا دست از مخالفت با خدایان آنان بردارد! در عوض با او دوستی و رفاقت خواهند داشت.

وی افزود: این آیات نشان می دهد که دشمنان اسلام حتی به فریب دادن شخص پیامبر هم امید دارند و برای این هدف برنامه دارند.

رئیس سابق سازمان صداوسیما در ادامه اظهار داشت: اعتقاد به «برد ـ برد» با شیطان بزرگ، به عنوان دکترین دولت در همه امور خارجی، خلاف معارف قرآنی است. منافع ما و آمریکا در منطقه ١٨٠ درجه در مقابل هم است. این هشدار از رهبری عین ایات قرآن است.

وی ادامه داد: تعبیر «ضعف الحیوه» و «ضعف الممات» در مورد کسانی که فریب دشمن را بخورند، تهدید قرآن است. عذاب دو برابر در دنیا و عذاب دو برابر در آخرت.

ضرغامی در مورد رسانه‌های غربی نیز گفت: دلارهای عربستان، رسانه‌های غربی را خریده است. بدیهی‌ترین اصول اعتمادسازی در شبکه‌های معروف و قدیمی غربی فدای این دلارها شده است. نمادسازی فریبکارانه از مذاکرات، توسط رسانه‌های جهانی و ناامید ساختن جهان اسلام از مبارزه با استکبار، از راهبردهای اصلی آنان است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار