مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. آبان 1394 - 16:38   |   کد مطلب: 16272
نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌ها و هیئات دانشجویی در استان همدان:
تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشجویان مستقل و بدون وابستگی جناحی و فردی عمل نمایند
نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌ها و هیئات دانشجویی در استان همدان گفت: تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشجویان به صورت مستقل و بدون وابستگی جناحی و فردی نسبت به انجام فعالیت‌هایی که به بینش و آگاهی سیاسی مخاطبان کمک کند، اهتمام جدی ورزند.

به گزارش صدای دانشجو، نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌ها و هیئات دانشجویی در استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: تشکل های سیاسی – اسلامی به عنوان یک از ارکان فعالیت های سیاسی، نقش سازنده ای در بصیرت افزایی و افزایش نشاط سیاسی در میان دانشجویان و دانشگاهیان دارند.

علی اصغر تروهید افزود: تشکل سیاسی – اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از سال 1381 با حضور اساتید این دانشگاه فعال گردید  و با دبیر کلی علی اکبرفامیل روخانی به صورت ماهانه نشست های تخصصی -سیاسی را برگزار می نماید و از نظر دعوت از طیف های مختلف سیاسی نقش قابل ملاحظه ای را در بالا بردن سطح تحلیل اساتید ایفا نموده است.

وی گفت: پرهیز از هر گونه تندروی و افراط گرایی و پرداختن به آموزش وآگاهی سیاسی رسالت بسیار مهمی است که جریان های  سیاسی می بایست در قالب تشکل های دانشجویی آن را پیگیری کنند، تا بتوانیم در تربیت نخبگان سیاسی آینده کشور نقش آفرین باشیم.

وی تاکید کرد: انتظار می رود تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشجویان به صورت مستقل و بدون وابستگی جناحی و فردی نسبت به انجام فعالیت‌هایی که به بینش و آگاهی سیاسی مخاطبان کمک کند، اهتمام جدی ورزند.

تروهید با اشاره به انتخابات آتی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات آتی کشوریکی از انتخابات سرنوشت ساز آینده سیاسی کشور می باشد وحضور فعال و بالای ملت ایران نقش سازنده ای در برهم زدن معادلات دشمن قسم خورده ایران اسلامی ایفا می کند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار