مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. آذر 1394 - 8:36   |   کد مطلب: 16411
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی از برگزاری مناظره دانشجویی با موضوع بررسی عملکرد جنبش دانشجویی پس از انقلاب اسلامی در دانشگاه بوعلی خبر داد.

مجتبی مرادی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی قصد دارد مناظره ای دانشجویی با موضوع بررسی عملکرد کرد جنبش دانشجویی پس از انقلاب اسلامی را برگزار نماید.

وی  گفت: این برنامه به مناسبت روز دانشجو دوشنبه شانزدهم آذر ماه از ساعت چهارده در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار می شود.

مرادی گفت: این مناظره با حضور دو تن از فعالین دانشجویی کشور،  محمد رضا کردلو عضو اسبق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجوی مستقل و علامه عزیزی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

وی گفت: دانشجو نقشی محوری در جریان انقلاب اسلامی داشته است. اما در دهه هفتاد دانشجویان از رسالت اصلی خود که همان ایفای نقش به عنوات ذهن فعال جامعه هست غفلت کردند. همچنین ورود احزاب و جریانات سیاسی خارج از دانشگاه به درون جریانات دانشجویی،  استقلال دانشجویی را از آنان گرفت و دانشجو به پیاده نظام احزاب و اشخاص سیاسی تبدیل شد.

این فعال دانشجویی گفت: حال ما واجب دانستیم که بخاطر بررسی ابعاد این موضوع، از دو فعال دانشجویی که در متن فعالیت های تشکیلاتی حاضر بودند دعوت به عمل بیاورین تا نظرات خود را نسبت این موضوع بیان بکنند و عموم دانشجویان هم که مخاطب برنامه هستند به طور آزادانه برداشت خود را از این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/ح/م.ت

دیدگاه شما

آخرین اخبار