مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. دى 1394 - 10:50   |   کد مطلب: 16620
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های همدان:
شورای اصولگرایان همدان در انتخابات خبرگان نظر جامعتین را ملاک قرار می‌دهد
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های همدان با بیان اینکه هدف شورای اصولگرایان همدان زنده نگه داشتن گفتمان رهبری و انقلاب اسلامی در فضای عمومی است، گفت: شورای اصولگرایان همدان در انتخابات خبرگان رهبری نظر جامعتین را ملاک قرار می‌دهد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی شامگاه پنج‌شنبه در گردهمایی شورای اصولگرایان همدان با تسلیت شهادت روحانی مجاهد آیت الله نمر اظهار داشت:خداوند متعال در آیه‌ای از قرآن کریم  خطاب به مومنان می‌فرماید هرگاه در میدان  نبرد و مبارزه  قرار گرفتید استوار و محکم حرکت کنید و به یاد خدا باشید تا به رستگاری برسید و سخن خدا و پیامبر او را اطاعت کنید و مبادا بین خودتان به نزاع و به چالش درونی بیفتید که نتیجه آن فشل و سست شدن شماخواهد بود.

وی با بیان اینکه این روزها  ایام حساس و مهمی از تاریخ انقلاب را سپری می‌کنیم گفت: اگراهل دقت باشیم موضوع پیچ تاریخی که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود بیان فرمودند، موضوع سرنوشت ساز بودن نوع حرکت اسلامی و امت اسلامی و مردم انقلابی در صحنه‌های پیش‌رو و تاثیری که در آینده طولانی ما قرار خواهد داد را بارها تاکید داشته‌اند.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب  در جمع ائمه جمعه در مورد فتنه 88 و این که فرمودند عوارض فتنه 88 معلوم نیست چه زمانی جبران شود، بیان کرد: دوره و زمان کنونی بسیار حساس است و شهادت عالم مجاهد آیت الله نمر و ابراز دشمنی بدون هیچ نگرانی دشمنان نشان می‌دهد موضوع صف‌بندی بین جبهه حق و باطل بصورت علنی‌تر نمایان شده است .

وی گفت :قدرت بی‌نظیر نظام اسلامی به‌ برکت مدد الهی و انفاس قدسی شهدا و علما و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و در نهایت هدایت حضرت صاخب الامر (عج) روز به‌روز در حال افزایش است و می بینیم که دنیا جمع می‌شود تا برای سوریه تعیین تکلیف کند اما  در نهایت امریکا اعلام می‌کند که طرح ایران مورد  قبول  واقع شد.

وی با بیان اینکه در یمن قرار بر این بود تا طی ده روزه موضوع تمام شود اما اکنون 290 روز است که یمن زیر بمباران بیرحمانه آل سعود است افزود: اما اتفاقی که افتاده این است که یمن مقاومت می‌کند و بخش‌هایی از خاک عربستان را تصرف می‌کند.  

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد : امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند که در منطقه تا جمهوری اسلامی همراه نشود امکان رسیدن به توافقی وجود ندارد و این نشان دهنده قدرت نظام است قدرتی که علارغم میل دشمنان به‌دست آمده است و نشان دهنده وعده خداوند است که اگر مومنان خداوند را یاری کنند منتظر نصرت و یاری خداوند باشند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان با بیان اینکه امروز متاسفانه علارغم انجام مذاکرات و موضوع برجام شاهد هستیم  تهدیدهای دشمنان علیه ایران بیشتر شده است گفت:مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای به موضوع نفوذ در بخش‌های مختلف مانند سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، افکار مسئولین و حتی  نفوذ در ذائقه و ذهن مردم دارند که باید به این موضوع توجه ویژه داشت.

وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه کشور  بر مرزبندی با فتنه تاکید زیاد داشتند و  بخش زیادی از صحبت‌ها را به مسئله نفوذ اختصاص دادند که نشان دهند اهمیت موضوع است و تکلیف پیروان ولایت را سنگین می‌کند.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد : اصولگرایان همدان مرزبندی و تفکیک بین انقلابی و غیر انقلابی را قبول دارند و هرکس که انقلابی است در جمع ما قرار دارد  و در زیر  سایه رهبری انقلاب حرکت می‌کنیم.

وی فرد انقلابی را کسی معرفی کرد که اعتقاد دارد هویت این نظام از ولایت فقیه است و برای تامین اهداف ولی فقیه که همان اهداف اهل بیت (ع) است تلاش می‌کند.

حجت الاسلام رستمی نظام اسلامی را حاصل مجاهدتهای هزار و سصید ساله ائمه(ع) علما ، شهدا و مجاهدین دانست و گفت:انقلابی یعنی کسی که شائبه‌ای نسبت به ولایت فقیه ندارد دنبال ناظر پیدا کردن برای ولایت فقیه نیست.

وی گفت : کسانی که صلاحیت نظارت بر افراد و اطرافیان خود را ندارند نباید برای رهبری دنبال نظارت باشند و انقلابی یعنی استکبار ستیز، انقلابی یعنی کسی که آمریکا را کدخدا نداند چراکه بازگشت به دوران کدخدایی امریکا یعنی ارتجاع .

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان گفت: یک فرد انقلابی یاور مظلومان است و  دنبال اشرافی‌گری و تکاثر قدرت و ثروت برای خود و اطرافیانش نیست.

حجت الاسلام رستمی با تاکید بر اینکه جریان اصولگرایی به دنبال طرح  فرمایشات و منویات رهبری است افزود: نزاع درونی و رقابت درونی اصولگرایان سبب فرصت سوزی می شود لذا یک انسان انقلابی و معتقد به تقویت انقلاب اسلامی در جایی که باید در میدان می ماند و در جایی که لازم باشد میدان را به نفع دیگر افراد انقلابی و هم‌فکر خود واگذار و همراهی می‌کند.

وی گفت: هدف جمع اصولگرایان همدان زنده نگه داشتن گفتمان ولایت و انقلاب اسلامی در فضای عمومی جامعه است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین اخبار