مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. دى 1394 - 20:52   |   کد مطلب: 16712
بسیج دانشجویی دانشگاه های همدان در نامه ای خطاب به دبیر شورای نگهبان خواستار افزایش رصدهای آن شورا در شهرستان ها شد.

به گزارش صدای دانشجو، بسم‌الله الرحمن الرحیم

نهاد شورای نگهبان همیشه مورد تأیید اینجانب بوده است و به‌هیچ‌وجه تضعیف نشده و نخواهد شد ،این نهاد همیشه باید با هوشیاری و بیداری در خدمت اسلام و مسلمین کوشا باشد.             امام خمینی(ره)

حضرت آیت‌الله جنتی(دامت برکاته)
دبیر محترم شورای نگهبان
سلام‌علیکم
انقلاب شکوهمند اسلامی  طی عمر قریب به 40ساله‌ی خود همواره مورد طمع مستکبران و جهان خواران بوده است ، از کودتا تا جنگ از فتنه تا تحریم و اکنون نیز با پی‌ریزی طرح اضمحلال از درون سعی بر به‌زانو درآوردن ملت مقاوم ایران را داشته و دارند . که بحمدالله ایران اسلامی با نصرت خدای متعال تمام نقشه‌هایشان را نقش بر آب ساخته و بعد از تحمل مشقت‌های فراوان از تمامی گردنه‌ها سرافراز بیرون آمده است .
نفوذ  کلیدواژه ایست که امام خامنه‌ای(مدظله) در ماه‌های اخیر با ترسیم هوشمندانه‌ی نقشه‌ی راه دشمن ،وضعیت حساس کنونی را بر همگان آشکار ساختند ،که یکی از مهم‌ترین عرصه‌های آن نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی است .
همانگونه که تاریخ انقلاب ازاین‌دست توطئه‌ها کم ندیده؛ دشمنان قسم‌خورده زین پس نیز از طریق عوامل داخلی اهداف خود را دنبال خواهند کرد. در شرایط حساس کنونی و در آستانه‌ی دو انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ،قطعاً یکی از اولویت‌هایشان نفوذی گسترده در این دو مرکز استراتژیک کشور به‌خصوص مجلس خبرگان است.
غالباً که بخواهند به مکانی ضربه بزنند و آن را به تسخیر درآورند ،نگهبانی اولین نقطه‌ی درگیری است . و ازآنجایی‌که شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام است قطعاً در خط مقدم جبهه قرار خواهد گرفت .طرحی که در حدود یک سال گذشته با حملات همه‌جانبه به این  شورا جهت عقب‌نشینی از رسالت‌های خود در دستور کار قرار گرفت . که متأسفانه برخی از مسئولین عالی‌رتبه‌ی داخلی نیز (انشاء... غافلانه) با هم‌صدا شدن با فتنه گران داخلی پازل دشمن را به سبب سست کردن پایه‌های این نهاد انقلابی کامل کردند .
یکی از موارد محتملی که جریان نفوذ دنبال می‌کند این است که توجه همگان را به اشخاص مشهوری که احتمال تأیید صلاحیتشان بعید به نظر می‌رسد ،جلب نمایند و عناصر اصلی و مخربشان را در سایه وارد سازند . مسلماً  کسانی که دل درگرو انقلاب نداشته ویکبار در آزمون ولایتمداری مردود شده‌اند(فعالین وساکتین فتنه88) گزینه‌های مناسبی برای پیاده‌سازی نقشه دشمن خواهند بود.
حال ما دانشجویان انقلابی از شما به‌عنوان دبیر شورا خواستاریم که رصدهای خود را مخصوصاً در شهرستان‌ها افزایش دهید.هرچند که استقلال و بصیرت مثال‌زدنی شما همواره سدی بزرگ در برابر دشمنان اسلام و انقلاب بوده است.

و من الله التوفیق
انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار