مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. دى 1394 - 10:16   |   کد مطلب: 16717
عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه در مجلس ششم نیز برخی از همین منحرفین سعی داشتند با استعفاء و بازی‌های این چنینی راه دخالت دشمن را باز کنند، اظهار داشت: در هر صورت در انتخابات همیشه عده‌ای هستند که به کمین نشسته و منتظر زدن ضربه‌ای به نظام مقدس ما هستند.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از خبرگزاری دانشجو، مسعود رشید، عضو شورای مرکزی و دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ما بااشاره به بحث انتخابات در آتی برگزار می شود، گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار و عظمت این نظام مقدس است. ما همیشه به برگزاری انتخابات‌هایمان و حضور مردم می‌بالیم چرا که یکی از دلایل امنیت کشور و اینکه کسی جرات تهدید این امت را ندارد همین حضور در صحنه است. 

 

وی افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی دیده‌ایم که شیرینی همبستگی مردم در انتخابات را عده‌ای کور و کر به تلخی کشاندند. در سال ۸۸ فتنه‌گرانی آمدند و کشور را به لبه پرتگاه بردند. مردم با ایمان و با بصیرت ما هیچ وقت جنایات فتنه‌گران را فراموش نمی‌کنند. ان‌ها با اقدامات خود دل دشمنان را شاد و خون به دل امام امت کردند. 

 

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور  بابیان اینکه در مجلس ششم نیز برخی از همین منحرفین سعی داشتند با استعفاء و بازی‌های این چنینی راه دخالت دشمن را باز کنند، اظهار داشت: در هر صورت در انتخابات همیشه عده‌ای هستند که به کمین نشسته و منتظر زدن ضربه‌ای به نظام مقدس ما هستند. 

 

وی تصریح کرد: انتظار آحاد جامعه از شورای نگهیان به عنوان چشم و دست ملت در انتخابات این است که به دور از تمام حواشی و فشارهایی که این روز‌ها علیه این شورا وجود دارد با اقتدار کامل تصمیم بگیرد و بدون کوچک‌ترین تعارفی افراد بی‌صلاحیت را از این رقابت بزرگ حذف کند. 

 

رشید گفت: مردم نمی‌توانند دوباره خیانت‌های فتنه‌گران را ببینند. امروز مشکلات اقتصادی آستانه تحمل مردم را کم کرده است و مجلس نیز باید مجلسی باشد با ظرفیت کامل برای خدمت به مردم، نه اینکه مجدد جولانگاه عده‌ای فتنه‌گر و نفوذی باشد که چشم و دهانشان به امریکاست تا نانشان را بدهد. 

 

ویدر پایان خاطر نشان کردت: ما از شورای نگهبان می‌خواهیم جلوی اتفاقات تلخ را بگیرد. شورای نگهبان با بصیرت خود نقش بزرگی در مسیر انقلاب و اهداف آرمانی امام راحل و حضرت امام خامنه‌ای ایفا می‌کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار