مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. بهمن 1394 - 11:13   |   کد مطلب: 16798
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان از برگزاری دوره تشکیلاتی ویژه اعضا این تشکل در روز های آتی خبر داد.

مجتبی به نشان در گفتگو با صدای دانشجو گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در نظر دارد یک دوره تشکیلاتی5 روزه ویژه اعضا این تشکل در اوایل بهمن ماه برگزار نماید.
به نشان گفت: این دوره تشکیلاتی از تاریخ 5ام تا 9ام بهمن ماه با حضور بیش از 80 نفر از خواهران و برادران بسیج دانشجویی دانشگاه در مجتمع "یاوران مهدی" شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این دوره کلاس ها و کارگاه های آموزشی با موضوعاتی همچون تحلیل مباحث روز کشور، اقتصاد مقاومتی، نفوذ، تاریخ انقلاب اسلامی، جریان شناسی انتخابات، وظیفه نسل کنونی و کار تشکیلاتی برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره از اساتید مطرح حوزه و دانشگاه استفاده خواهیم کرد که می توان از آنها به اساتیدی همچون علیرضا پناهیان، احمد پناهیان، رزاقی، انواری، یعقوب توکلی و رجبی دوانی اشاره کرد.

این فعال دانشجویی گفت: این دوره ها با هدف ارتباط گیری بیشتر فعالین دانشجویی دانشگاه و ارتقاء سطح بینش آن ها برگزار می شود. در این دوره از دانشجویان موثر سال های گذشته که بعضا فارغ التحصیل نیز شده اند دعوت شده تا با حضور در بین دانشجویان جدیدالورود تشکل، بستر مناسبی برای انتقال تجربه را فراهم بکنیم؛ تا ان شاء الله دانشجویان با قدرت و تجربه بیشتری توانایی ایفای نقش در تشکیلات را بدست بیاورند.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی اشاره کرد: این دوره و دوره های تشکیلاتی مشابه هر ساله برگزار می شود، اما با توجه به مباحث دوره و اساتید مدعو مکان برگزاری متفاوت خواهد بود.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار